וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיינה מתקרבת לאליפות

לאחר שהגיעה עד לפיינל פור, המשיכה קבוצתו של פיאנג'יאני את היכולת המצויינת כשניצחה את רומא בחוץ, 72:80 ועלתה ל-0:3 בסדרת הגמר

בזמן שנבחרת הכדורגל שלהם מתכוננת לקראת המפגש המרתק במסגרת יורו 2008 מול הולנד, המשיכה הערב (ראשון) סדרת גמר הפלייאוף באיטליה, בדרך להכתרת האלופה בכדורסל. סיינה הגיעה לרומא למשחק השלישי בסדרה ביניהן, כשהיא מוליכה 0:2, ובמשך דקות ארוכות המשחק יכול היה ללכת לשני הצדדים. אלא שלבסוף ניצחו האורחים 72:80, קבעו 0:3 בסדרת הגמר, והם עתה רחוקים רק 40 דקות מאליפות נוספת..

רומא ידעה שמהמשחק הזה אין דרך חזרה, ולפחות לפי הרבע הראשון, היה נדמה שהיא חוזרת למאבק האליפות. המקומיים רשמו רבע ראשון נהדר של 10:26, והוליכו במחצית ביתרון 12. אלא שאז החלו שחקניו של פיאנג'יאני להתעורר, עצרו את יריביהם על 8 נקודות בלבד ב-10 הדקות הבאות לעומת 19 שלהם, וברבע האחרון תפסו פיקוד כדי לנצח את המשחק, וכמעט להכריע סופית את גורל האליפות. שון סטונרוק הוליך את קלעי סיינה עם 17 נקודות, רימאס קאוקינאס סייע לו עם 13, ובנג'מין אזה קלע 12. לרומא: רוקו לני אוקיץ' 14, איברהים ג'באר 12, דייויד הוקינס וארזם לורבק 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully