וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקרסברגר: "הגיע לנו יותר מהפסד"

מאמן אוסטריה, יוזף היקרסברגר, היה מאוכזב מההפסד לקרואטיה (1:0), אבל מרוצה מיכולת שחקניו. מודריץ': "אנו חייבים להעלות הילוך"

לא לכזאת פתיחה קיוו באוסטריה. אחת משתי המארחות פגשה הערב (ראשון) את נבחרת החזקה של קרואטיה, ונתנה קרב נהדר, לפני שהפסידה 1:0, משער מוקדם של לוקה מודריץ' בפנדל. אלא שאם בתחילת המשחק היה נדמה שמקומה של אוסטריה באליפות אירופה אינו מוצדק, הרי שבמשך 80 הדקות שנותרו, שחקניו של היקרסברגר לחצו את שערם של האורחים, והיו יותר מראויים לזכות בשער השיוויון.

"30 הדקות האחרונות הראו שהכדורגל האוסטרי משתפר", אמר המאמן המקומי המאוכזב בסיום. "עבור המאמץ והתשוקה שהם נתנו, הגיע לקבוצה שלנו לצאת עם יותר מהפסד", אמר היקרסברגר בסיום. רומן קיינאסט, שעלה כמחליף היה קרוב להפוך לגיבור לאומי, לאחר שכמעט ומצא את הרשת בתוך זמן פציעות, אבל הכדור שלו הלך החוצה. "זה היה הפסד מר מאוד", אמר קייאנסט. "נתקענו עם פנדל מטופש. אם לא היינו נותנים אותו היינו יכולים בהחלט לשחק טוב יותר במחצית הראשונה".

מאמן נבחרת קרואטיה, סלבן ביליץ' לא נשמע מרוצה במיוחד מהדרך שבה השיגה נבחרתו את הניצחון, אבל שמח על 3 הנקודות שהושגו, שמקרבים אותה אל רבע הגמר. "אנחנו שמחים לאסוף 3 נקודות ממשחק הפתיחה, שהוא תמיד קשה", אמר המאמן. "אני לא שמח במיוחד עם ההופעה שלנו במחצית השניה, אבל היינו טובים מאוד במחצית הראשונה, והיינו צריכים להוביל ביתרון גדול יותר במחצית". למרות היכולת החלשה, ביליץ' מצא דברים חיוביים במשחק: "אנחנו מאושרים כי קיבלנו את ההתחלה שרצינו, וזה ייתן לנו הרבה ביטחון. אני חייב לשבח את השחקנים שלי על המאמץ שלהם".

כובש השער, לוקה מודריץ', סיפר כי הוא ראה את שוערה של אוסטריה, יורגן מאכו זז ימינה לפני הפנדל, אז החליט לשלוח את הכדור למרכז. "העפתי מבט בזמן שרצתי אל הכדור, וממש לא הרגשתי לחץ", אמר מודריץ' בסיום. "היינו צריכים את הניצחון הזה כדי להתחיל את הקמפיין שלנו בצורה מוצלחת, אבל אנחנו חייבים להעלות הילוך, ואני בטוח שאנחנו נהייה נבחרת שונה בשאר המשחקים שנותרו לנו בבית", אמר הפליימייקר הקרואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully