וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד-איטליה: רגע השיא של בית המוות

הנבחרת של מרקו ואן באסטן תתמודד מול אלופת העולם שמבחינתה רוצה דאבל וזכייה באליפות אירופה. מכת פציעות בשתי הנבחרות

כשפורסמה חלוקת הבתים בטורניר היורו שנערך באוסטריה ובשוויץ חיכו כל אוהדי הכדורגל למשחק אחד בלבד. איטליה מול הולנד בבית ג', בית המוות. ואכן, אלילת המזל סידרה לחובבי הכדורגל את המשחק המסקרן כבר ביום השלישי של התחרות. ההולנדים והאיטלקים יתמודדו באיצטדיון סטאד דה סוויס בברן, שוויץ בשעה 21:45 (שידור ישיר בספורט1). את המפגש ישפוט פיטר פרוידפלט.

אחרי 20 שנה...

הפעם האחרונה בה נבחרת הולנד זכתה בתואר כלשהו הייתה באליפות אירופה ההרואית בשנת 88, אז ניצחו האורנאג' את רוסיה בתוצאה 0:2.אבל מאותה נבחרת מלהיבה נשאר רק זיכרון עמום וקצת מרקו ואן באסטן שהיום משמש כמאמן השנוי במחלוקת של הנבחרת האהודה כל כך בישראל. הפעם יודע ואן באסטן כי לא יוכל להבקיע גולים מרהיבים אלא רק להציב את השחקנים הנכונים על הדשא וזה, כנראה, לא פשוט כמו שהוא חשב.

הכתומים, שידעו בעיקר ריבים פנימיים לקראת הטורניר ופציעות טורדניות של שחקנים, ינסו להוכיח כי הזוהר של הנבחרת ההיא מ-88 לא הבליח באופן חד פעמי. בכל מקרה, כשרובן וואן פרסי פצועים ובאבל משובת, ברור כי המשימה מחר (שני) תהיה קשה במיוחד. ואן באסטן התייחס למכת הפציעות שפקדה את קבוצתו: "זה מאוד מאכזב בשביל רובן, אבל זה גם מאוד חבל לקבוצה כולה, במיוחד אחרי שאיבדנו בשבוע שעבר גם את ריאן באבל, ששניהם יכולים למלא את אותם התפקידים".

הרכב משוער הולנד: אדוין ואן דר סאר, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, חליד בולהארוז, ווילפרד בומה, טים דה קלר, ווסלי שניידר, רפאל ואן דר וארט, איברהים אפלאי , נייג'ל דה יונג, רוד ואן ניסטלרוי, רובין ואן פרסי.

איטליה רוצה דאבל

לאחר שניצחה בגמר המונדיאל את צרפת תנסה הנבחרת האיטלקית להוכיח עליונות גם ביבשת האירופית ולזכות בדאבל. במוקדמות האליפות, לרגעים היה נדמה כי האזורי כלל לא יגיעו לשלב הבתים לאחר תצוגות מבישות במשחקים הראשונים של המוקדמות. אבל השחקנים של רוברטו דונאדוני התעשתו, ועשו ריצה מדהימה של 28 נקודות מתוך 30 אפשריות. האיטלקים עלו מרוצים היישר אל בית המוות שזימן להם את הולנד, צרפת ורומניה באותו השלב.

האזורי יחסרו את פאביו קנאברו שנפצע באימון ויחמיץ את הטורניר כולו. עקב הפציעה של קנאברו, מנסים האיטלקים להכשיר את כריסטיאן פאנוצ'י מרומא שמצידו נשמע אופטימי. "אני מרגיש טוב יותר", אמר פאנוצ'י. "היו לי כאבים חזקים בברך, כאבים מהם סבלתי כבר במהלך העונה, אבל אני לא רוצה להחמיץ את המשחק החשוב מול הולנד. אני לא חושב שאני גיבור אני פשוט חושב שאני אוכל להחלים עד אז", אמר הבלם.

הרכב משוער איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, מרקו מטראצי, ג'יאנלוקה זמברוטה, כריסטיאן פאנוצ'י, פאביו גרוסו, ג'נארו גאטוסו ,מאורו קמוראנסי, דניאלה דה רוסי, לוקה טוני, אנטוניו די נטאלה , אנטוניו קסאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully