וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: גרמניה ניצחה 0:2 את פולין

צמד של לוקאס פודולסקי (20, 73) העניק לגרמניה, אחת המועמדות הבכירות לזכייה, 0:2 מרשים על הפולנים, וניצחון ראשון ביורו מאז גמר 1996

מרבית סוכנויות ההימורים העניקו לגרמניה את היחס הגבוה ביותר לזכייה בטורניר היורו, והאמת, בצדק. יואכים לאו המשיך את דרכו של יורגן קלינסמן, ובשנים האחרונות גרמניה הפכה לאחת הנבחרות המלהיבות בעולם. הערב (ראשון), מול פולין, גרמניה הצדיקה את המוניטין שלה, ולמרות שלא נתנה משחק גדול במיוחד, זה הספיק לה כדי לנצח את יריבתה ממזרח בתוצאה 0:2, מצמד של לוקאס פודולסקי (20 ו-73). היה זה ניצחונה הראשון של גרמניה ביורו, מאז שער הזהב של אוליבר בירהוף בגמר 1996 נגד צ'כיה, ונראה שהיא לא מתכוונת להסתפק בזה.

לעומת גרמניה, שמחפשת זכייה רביעית שלה בטורניר, הפולנים, בהופעת בכורה אי פעם ביורו, רוצים להשאיר מאחור את אכזבת המונדיאל האחרון, אז נכשלו בשלב הבתים. אבל מול גרמניה, הם לא ממש נראו כמו הנבחרת שהרשימה במשחקי המוקדמות. פולין לא ניצחה את גרמניה ב-15 המשחקים האחרונים בין הנבחרות, וגם בזה ה-16 לא נרשם שום שינוי. הפולנים סבלו מהגנה איטית ולא מתואמת, ולמזלם, הגרמנים לא ממש דייקו במחצית הראשונה, אחרת התוצאה היתה גבוהה יותר. אין ספק שאם מאמן פולין, ההולנדי לאו ביינהאקר, חפץ חיים בטורניר הזה, עליו לשפר בדחיפות את תפקודו של החלק האחורי, אחרת נבחרתו לא תצלח את שלב הבתים.

הגרמנים לחצו על השער של ארתור בורוץ משריקת הפתיחה, הגיעו לשתי הזדמנויות מצוינות, והכריחו את הפולנים להסתגר. בדקה ה-20 מימשו הגרמנים את יתרונם האיכותי, והיה זה לוקאס פודולסקי שהמשיך פנימה מסירת רוחב נהדרת של מירוסלב קלוסה וקבע 0:1. שער גרמני, שנוצר ממהלך של שני שחקנים ילידי פולין. לפולנים לא נותרה ברירה, והם החלו לסכן את שערו של יאנס להמן, תוך שהם מנצלים את רכותה של מרכז ההגנה הגרמנית. בתום המחצית הראשונה הוליכה גרמניה 0:1.

הדקות הראשונות של המחצית השנייה התנהלו בקצב איטי, והמשחק ירד ברמתו. רוג'ר גריירו, המתאזרח הטרי של הנבחרת הפולנית, נכנס במקומו של מאצ'יי זורבסקי והפיח חיים בהתקפה הפולנית. בתגובה, לאו הכניס את בסטיאן שווינשטייגר כדי להקפיץ קצת את הדופק בנבחרתו, אך הגרמנים המשיכו לשחק בהילוך שני. הפולנים לא ניצלו זאת, ובדקה ה-73 פודולסקי כבש את השני שלו בוולה אדיר, והעניק ניצחון 0:2 קליל לגרמנים.

מהלך המשחק

דקה 1 - להמן הדף לא טוב את הכדור, ומיכל זבלאקוב בעט מסף הרחבה, גבוה מעל לשער הגרמני.

דקה 4 - מירוסלב קלוסה שעט לשער הפולני, אך במקום להבקיע, מסר לגומז, שגלש לא טוב ופספס את הכדור. החמצה ענקית של הגרמנים.

דקה 20 - גול! קלוסה פרץ מאגף ימין ומסר כדור רוחב נהדר ללוקאס פודולסקי, שגלגל פנימה משבעה מטרים וקבע 0:1 לגרמניה.

דקה 28 - וויצ'ה לובדזינסקי פרץ לרחבה הגרמנית מצד ימין, ושחרר כדור שטוח שנעצר בידיים של להמן.

דקה 36 - וויצ'ה לובדזינסקי פרץ נפלא מאגף ימין ומסר רוחב למאצ'יי זורבסקי, שבעט שטוח לפינה השמאלית, אך פספס בסנטימטרים את השער הגרמני.

דקה 45 - רגע לפני הירידה למחצית, מריוס לבנדובסקי בעט שטוח מ-20 מטרים הישר לידיו של להמן.

דקה 70 - פיליפ לאהם פרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב לבאלאק, שמשיך ממרכז ממרכז הרחבה לפינה העליונה של השער הפולני, אך בורוץ הדף לקרן.

דקה 73 - גול! הגנת פולין התרשלה בהרחקה, ולוקאס פודולסקי בעט וולה לחיבורים וקבע 0:2 לגרמנים. שער ענק.

הרכב גרמניה: יאנס להמן, מרסל ינסן, קלמנס פריץ, פיליפ לאהם, כריסטוף מצלדר, פר מרטסאקר, טורסטן פרינגס, מיכאל באלאק, לוקאס פודולסקי, מריו גומז, מירוסלב קלוסה

הרכב פולין: ארתור בורוץ, פאבל גולנסקי, דריוש דודקה, יאצק באק, מיכל זבלאקוב, יאצק קז'ינובק, מארצ'ין ווסילבסקי, מריוס לבנדובסקי, וויצ'ה לובדזינסקי, אבי סמולארק, מאצ'יי זורבסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully