וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל נוחתת לקרקע

הנבחרת בכדורעף נשים שמרה על המקום הראשון בבית למרות ההפסד לנבחרת טורקיה 3:1. בשבוע הבא ייערך ביוון המחזור הנוסף של המשחקים

יח"צ - חד פעמי

למרות הניצחון במשחק הראשון על מונטנגרו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה והניצחון ההרואי אתמול על נבחרת יוון, ההפסד היום (ראשון) לנבחרת טורקיה היה מאכזב אך צפוי. הנבחרת הטורקית שמדורגת בין עשר הנבחרות הטובות בעולם, הייתה גדולה על השחקניות הישראליות העייפות. בכל מקרה יתנחמו בנבחרת מכך שהמקום הראשון בבית נשאר כחול לבן מכיוון שהנבחרת הטורקית הפסידה במפתיע ליוון, אותה ניצחה ישראל.

טורקיה - ישראל 1:3

הטורקיות שלטו כבר מהמערכה הראשונה וניצלו טעויות בנבחרת הישראלית ועלו ליתרון מהיר של 3:13, בניגוד למשחק מול יוון שבו ישראל הצליחה לחזור מאותו פיגור בדיוק, הפעם, ישראליות לא הצליחו להתעלות על עצמן והטורקיות לא התקשו לשמור על ההפרש המבטיח ולנצח בסופו של דבר את המערכה בתוצאה 15:25.

בפתיחת המערכה השנייה, ההגנה הישראלית עמדה הרבה יותר טוב על הפרקט. הבנות של אריה זלינגר פתחו טוב עם 0:4 ובהמשך הובילו 11:14. אבל בשלב זה הורידו הישראליות הילוך ונתנו לטורקיות לחזור למשחק ולעשות בסופו של דבר מהפך עם 22:25 בסוף המערכה השנייה.

אם הנבחרת הישראלית רוצה לקחת משהו חיובי מהמשחק היא וודאי תיזכר במערכה השלישית והמצוינת מבחינתה. בניצוחה של טלי ארטמנקו, הבנות שיחקו מצויין ולא טעו כלל במהלך כל המערכה. בסופו של דבר ניצחו הבנות בקלות 17:25 וקיוו לחזור למשחק כולן במערכה הרביעית. אך למערכה זו הטורקיות עלו נחושות יותר ושלטו לכל אורכה עד לסיום- 1:3 לטורקיה. מחזור המשחקים הבא של הטורניר ייערך ביוון בשבוע הבא. לישראל יש סיכוי טוב לסיים במקום השני בבית ולהגיע בסופו של דבר למשחקי ההצלבה שיקבעו אם תעלה הנבחרת להופעה היסטורית באליפות אירופה לכדורעף נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully