וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "שיחקתי משחק מושלם"

הספרדי שהביס את פדרר בגמר וזכה בפעם הרביעית ברציפות ברולאן גארוס, נשמע מאושר. פדרר: "קיוויתי שאוכל להשיג יותר מ-4 משחקונים"

כל מי ששמע על נצחונו של רפאל נדאל הערב (ראשון) בגמר הרולאן גארוס על רוג'ר פדרר, בוודאי לא הופתע יתר על המידה. אחרי הכל, הספרדי האנרגטי נחשב לאחד מגדולי שחקני החימר שידע הענף, ובתולדות הטורניר עצמו הוא עדיין לא הפסיד ולא משחק אחד. אלא שהניצחון הפעם היה מרשים במיוחד. נדאל דרס את המדורג 1 בעולם ובטורניר, 1:6, 3:6, 0:6, והוכיח פעם נוספת שהוא רמה אחת מעל כולם, כשזה מגיע לרולאן גארוס.

"שיחקתי משחק מושלם", אמר הספרדי המאושר בסיום, שקיבל את הגביע מלא אחר מאשר ביורן בורג, האחרון שזכה בתואר הגראנד סלאם 4 פעמים רצופות, עד לניצחונו של נדאל הערב. "אני מצטער על הגמר הזה", פנה נדאל אל יריבו, "אבל שיחקת טוב. אני רוצה להודות לרוג'ר על הגישה שלו על המגרש".

פדרר עצמו נראה פחות מרוצה מהתצוגה שלו היום, ואמר בסיום: "קיוויתי שאוכל להשיג יותר מ-4 משחקונים במשחק כולו, אבל רפאל הוא מאוד מאוד חזק. הוא שלט בטורניר כמו שאיש לא שלט בו לפני כן, מלבדו של בורג, אז ברכות לראפה". על האליפות עצמה אמר פדרר: "זה עדיין היה שבוע מוצלח. להפסיד בגמר זה אף פעם לא קל, אבל אני אנסה שוב בשנה הבאה".

למרות ההפסד, פדרר יודע כי הטורנירים בהם הוא שולט, כמו וימבלדון, מגיעים בקרוב. "אני עדיין מרגיש טוב מאוד לגבי הסיכויים שלי ורואה את עצמי כפייבוריט כשנעבור לדשא", אמר פדרר. "יש הבדל כל כך גדול בין דשא לחימר, שלהפסיד בארבע או חמש מערכות, או בלי שום סיכוי לנצח כמו היום, זה לא פוגע בי מבחינה מנטלית". כשנשאל האם הוא לא מאוכזב מההפסד, אמר השוויצרי: "כמובן שהתבוסה היום היתה קשה, אבל אני מרגיש גם עד כמה ראפה התקדם על החימר, אבל נראה בעתיד אם הוא טוב יותר גם על משטחים קשים או דשא. מה שבטוח הוא שאחרי הפסד כזה, אתה לא רוצה לשחק שוב נגד ראפה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully