וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה-צרפת: חוזרים לפחד מדרקולה?

שחקניו של דומנק עולים למשחק הראשון של בית ג' בידיעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון תעלה את מפלס הלחץ. הרומנים לא יוותרו מראש

משחקי בית ג' שייערכו ביום שני, הם המשחקים להם חיכו חובבי הכדורגל העולמי מהרגע שנקבע סדר המשחקים בשלב המוקדם של הטורניר. בית ג', שמכונה בצדק "בית המוות" אוצר בתוכו שלוש נבחרות שבקלות יכלו להיחשב כפייבוריטיות לזכייה בטורניר: צרפת, איטליה, הולנד. הנבחרת הרביעית בבית, רומניה, לא תהיה טרף קל לשאר המתמודדות ואף אחד לא יהיה באמת מופתע אם הקרב בין שלוש הנבחרות הענקיות יוביל בסופו של דבר להשתחלות של רומניה לשלב רבע הגמר של יורו 2008.

במשחק הראשון של הערב (שני, 19:00, ערוץ 10) תפגוש הנבחרת הרומנית את נבחרת צרפת באיצטדיון "לציגרונד שטדיון" בציריך . שופט המשחק יהיה מנואל אנריקה מחוטו גונזאלס.

הרומנים באים, לא מפחדים?

נבחרת הטרי-קולור יודעת כי היא חייבת לנצח את הנבחרת הרומנית החלשה יותר בכדי להגיע מעט יותר רגועה למשחקים הקשים בהמשך הדרך מול הולנד ואיטליה, אבל רומניה לא מוכנה להיות תפאורה בלבד. קפטן הנבחרת הרומנית, כריסטיאן קיבו, מאמין כי אלמנט ההפתעה ישחק לטובת נבחרתו. "היריבים שלנו מכבדים אותנו, אבל כנראה שהם חושבים שאין לנו שום סיכוי לעלות מהבית הזה", אמר הקפטן. "העובדה שאנחנו מתחילים בצל של הנבחרות הגדולות תיתן לנו יתרון כי אנחנו נשתמש באלמנט ההפתעה".

ויקטור פיטורקה, המאמן הרומני, מאמין כי ברמות האלו כל הנבחרות בעלות סיכוי זהה להצליח. "אם השחקנים בריאים ונמצאים בכושר פיזי ומנטלי, אנחנו יכולים להשיג הרבה מאוד בטורניר הזה", אמר פיטורקה. "ביכולת שלנו אנחנו יכולים להגיע עד לגמר הטורניר, אפילו לנצח אותו. אבל באותה מידה אנחנו יכולים להפסיד את כל המשחקים שלנו בבית. ברמות האלו כל דבר אפשרי".

הרכב משוער רומניה: בוגדן לובונט, קוסמין קונטרה, רזבן ראט, דורין גויאן, גבריאל תמאס, כריסטיאן קיבו, סטפן ראדו, ניקולאי דיקה, פלורנטין פטרה, אדריאן מוטו, צ'יפריאן מאריקה.

לא רוצים להפתיע לרעה

הנבחרת הצרפתית תעלה למשחק לאחר שבועיים קדחתניים של הכנות. הצרפתים התכוננו לטורניר במשחקי הכנה קשים מול נבחרות דרום אמריקאיות ולמרות שלא הציגו יכולת גבוהה, הצליחו לנצח את אקוודור וקולומביה ולסיים בתיקו מאופס מול פארגוואי. ריימונד דומנק יחסר ככל הנראה את פטריק ויירה, שמתח שריר במהלך משחקי ההכנה, והוא יישאר לנוח לקראת יתר המשחקים הקשים בבית. גם כושרו הנוכחי של חלוץ ברצלונה, תיירי הנרי, מוטל בספק. החלוץ החמיץ את משחק ההכנה האחרון ולא בטוח באיזו מידה של כשירות יעלה אל הדשא בציריך.

בצרפת יודעים כי הרבה מאוד תלוי ביכולת שיציג שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי. במידה וריברי יתעלה על עצמו, לנבחרת הצרפתית יהיה קל יותר להתמודד עם ההגנה הקשוחה של רומניה. במידה ויעלם, לא בטוח שנצליח לזהות מי היא הנבחרת שעל הנייר אמורה להיות טובה יותר.

ריימונד דומנק יודע בדיוק כי המשחק מול הנבחרת הרומנית הוא מוקש רציני, שאם תעבור אותו הנבחרת הצרפתית בהצלחה, היא תהנה מיתרון גדול על יריבותיה מהולנד וצרפת. "המשחק מול רומניה יזרוק אותנו לתוך התחרות בגדול או שיזרוק אותנו לאגם ז'נבה", אמר המאמן.

הרכב משוער צרפת:גרגורי קופה, ווילי סניול, אריק אבידל, וויליאם גאלאס, ליליאן תוראם, ג'רמי טוללאן, קלוד מאקללה,פרנק ריברי, פלורן מאלודה, ניקולאס אנלקה, קרים בנזמה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully