וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע יתחרה בקווינס, שחר פאר בברצלונה

הטניסאי הישראלי הבכיר ישתתף בטורניר הדשא בלונדון ויתמודד מול טרויצקי הסרבי בסיבוב הראשון. שחר פאר תפתח את הופעתה בברצלונה

הטניסאי הישראלי הבכיר דודי סלע יפתח השבוע את עונת הדשא בטורניר היוקרתי בקווינס שבלונדון (על סך פרסים של 713 אלף יורו), שבו יתחרו גם רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ'.

סלע (61 בעולם) יתמודד מחר (שני) בסיבוב הראשון של הטורניר מול ויקטור טרויצקי הסרבי (99 בעולם), כאשר המנצח בין השניים יפגוש בסיבוב השני את דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, שעלה לשם אוטומטית.

שחר פאר (18 בעולם, לפי פרסום הדירוג לאחר הרולאן גארוס) תחכה עוד שבוע לפני שתחל את עונת הדשא שלה, ותנסה את כוחה בטורניר החימר בברצלונה (סך פרסים של 145 אלף דולר), שם היא מדורגת ראשונה. משחקה הראשון של פאר, שנמצאת בעיצומה של תקופה נוראית, יהיה מול נוריה לגוסטרה ויוואס הספרדיה (82 בעולם).

ציפי אובזילר תתחרה השבוע בטורניר הדשא בבירמינגהאם שבבריטניה (על סך פרסים של 200 אלף דולר) ותתמודד בסיבוב הראשון מול איקו נקאמורה היפנית.

הראל לוי (159 בעולם) הודח בסוף השבוע ברבגע גמר טורניר הצ'לנג'ר בסורביטון שבבריטניה, אחרי שהפסיד לאדריאן מנארינו הצרפתי 6:4, 6:3. משם לוי המשיך למוקדמות הטורניר בקווינס, והפסיד שם בסיבוב הראשון לריצ'ארד בלומפילד הבריטי 6:4, 6:3. אמיר ויינטרוב הודח ברבע גמר טורניר הצ'לנג'ר ביובה סיטי שבקליפורניה (על סך פרסים של 50 אלף דולר), אחרי שהפסיד למייקל יאני האמריקאי 6:2, 6:1.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully