וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן טולברט חתם באודסה

8.6.2008 / 11:52

למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה בעירוני רמת גן חתם טולברט באודסה ומצטרף לליפשיץ ופלדג'ר. יו"ר רמת גן: "הנושא יכנס לבירור"

בריאן טולברט, שחקנה הזר של עירוני רמת גן, חתם היום (ראשון) באודסה האוקראינית, באמצעות סוכנו רוני לופו. טולברט, שחתם לקראת סוף העונה על חוזה לעונה נוספת ברמת גן, מצטרף באודסה לליאור ליפשיץ מגבעת שמואל שחתם בחודש שעבר בקבוצה, ולאדריאן פלדג'ר מעירוני נהריה שקרוב גם כן לחתימה בקבוצה. אודסה סיימה את העונה הנוכחית בליגה האוקראינית במקום ה-11 מתוך 12 קבוצות, אך בשל הקפאת הירידות בליגה האוקראינית הקבוצה תישאר בליגה הראשונה. בעונה הקרובה צפויה אודסה לעבור שדרוג מקצועי שעשוי להפוך אותה לקבוצת צמרת.

טולברט בן ה-34, השלים העונה את עונתו הרביעית בישראל. את הקשר שלו עם ישראל הוא יצר כששיחק בסיינה האיטלקית בגביע ספורטה, ונצפה על ידי מספר מאמנים ישראלים. המסע הוא החל עם מכבי פתח תקווה, שם שבר את ידו במהלך העונה, והחמיץ כמעט חצי עונה. בעונה לאחר מכן שיחק בעירוני אשקלון, ולאחר מכן עבר למכבי ראשון לציון. העונה הוא הוביל את עירוני רמת גן לצמרת הטבלה אחרי שני סיבובים, אך לבסוף הקבוצה דעכה מעט וסיימה במקום השביעי המכובד. טולברט רשם העונה 16.7 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו4.3 אסיסטים.

יו"ר עירוני רמת גן, בני ברנר, קיבל את ההודעה על עזיבתו של טולברט קצת בהפתעה, "יש לו חוזה אצלינו ואם הידיעה נכונה זה יכנס לבירור ונראה מה נעשה עם זה", אמר ברנר. לגבי אופציית שחרור של טולברט מהחוזה אמר: "יש לו אופציה לשחרור תמורת תשלום מסוים, אם ישלם את הסכום, נשחרר אותו. אין לנו בעיה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully