וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים משהה את ההחלטה על המאמן

8.6.2008 / 9:20

בקבוצה מהבירה ממשיכים להתלבט על זהות המאמן. המועמדים הסופיים: גודס או דרוקר. חבר הנהלה: "לא ניקח החלטה פזיזה שנצטער עליה"

בהפועל ירושלים ניהלו במהלך סוף השבוע מספר שיחות בין חברי ההנהלה על מנת להחליט באיזה מועמד לתמוך לאימון הקבוצה. כרגע עוד לא התקבלה החלטה, אך שני המועמדים שנשארו לתפקיד הם שרון דרוקר וגיא גודס. דווקא אופציית המאמן הזר עומדת על הפרק עדיין, ובירושלים בוחנים כמה שמות, ביניהם אמיר מוטאפצ'יץ', שחקן העבר של הקבוצה, שהיה מועמד לאימון הקבוצה גם בעבר. בשלב זה נראה כי עלות העסקת מאמן זר, לצד הסיכונים שבהסתגלות שלו, תטרפד את המהלך ותשאיר את הבחירה בין שני האופציות הישראליות. בירושלים מחזיקים בידיהם את הדרישות הכספיות של שני המאמנים, וההחלטה צפויה להתקבל בקרוב.

"יש עדיין חילוקי דעות בינינו", מודה חבר הנהלה בקבוצה, "אני מאמין שברגע שנצטרך להגיע לשעת ההחלטה, כל חברי ההנהלה נתמוך במועמד שיוביל את הפועל ירושלים קדימה. לא נקבל החלטות פזיזות שאחרי זה נשלם עליהם, נפעל בחוכמה, אנחנו בסך הכל שלושה שבועות אחרי תחילת העונה. מה שבטוח מי שיבחר בסופו של דבר, יקבל גיבוי מלא מכל חברי ההנהלה מהיום הראשון".

בגזרת השחקנים צפוי המאמן החדש של ירושלים לעמוד בפני דילמה קשה. בשלב זה נראה כי תקציב הקבוצה צפוי להנזק מעזיבתו של ארקדי גאידמק, ועל מנת שהמאמן יוכל לחזק את הקבוצה בשחקנים זרים, תצטרך הקבוצה להפרד מאחד השחקנים הישראלים המובילים שלה שמחזיקים בחוזה. גיא פניני מחוזר על ידי מספר קבוצות ספרדיות, ביניהן ולנסיה, אך החיבור בינו לבין ירושלים עשוי להשאירו לבסוף בקבוצה. שני השחקנים הישראלים שמחזיקים בחוזה גבוה שעשויים לשלם את המחיר הם ג'יימי ארנולד ושרון ששון, שאחד מהם צפוי להיות זה שיתבקש לעזוב. גם בגזרת דרור חג'ג' אין חדש בשלב זה, השחקן מחזיק במספר הצעות מיוון ובלגיה, אך הצעה כספית נדיבה מירושלים, תשאיר אותו לבסוף בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully