וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מסיקה מועמד ללרנקה הקפריסאית

קשרה של מכבי תל אביב קיבל הצעה של 150 אלף דולר לעונה, מקבוצתו של ניר קלינגר. רן בן שמעון לא התרשם מפידלר היהודי

הקשר ארז מסיקה מועמד להצטרף לקבוצת א.א. לרנקה, אותה מאמן ניר קלינגר, שאימן אותו בעבר במכבי תל אביב. מסיקה קיבל באמצעות סוכנו גלעד קצב, הצעה לשנתיים, בגובה של 150 אלף דולר לעונה. קלינגר מעריך מאוד את מסיקה וזו לא הפעם הראשונה שהוא מעוניין לצרף את הקשר לקבוצתו.


מסיקה, שסיים את חוזהו במכביתל אביב והפך לשחקן חופשי, סיכם עם ראשי לרנקה כי יחזיר להם תשובה עד סוף השבוע. במסיקה מעוניינות גם הפועל קרית שמונה, מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד. במכבי תל אביב מעוניינים להציע למסיקה חוזה לשנתיים נוספות, והצדדים צפויים להיפגש ביום שלישי ולפתוח במשא ומתן רשמי.


"אני שחקן של מכבי בחמש השנים האחרונות, זה כמו בית שני שלי", אמר הבוקר מסיקה לוואלה! ספורט. "סיימתי חוזה אבל אשמח להמשיך בקבוצה, כרגע הכל תלוי במשא ומתן הכספי שלי מול ההנהלה. אני אשמח מאוד להגיע להבנות, ומקווה שהכל יסתדר בצורה כזו שתהיה טובה לשני הצדדים". בנוגע להצעה מקפריסין אמר הקשר: "קיבלתי הצעה מאוד מפתה לעבור ללרנקה, הם מעוניינים בי וזה נראה רציני מאוד, גלעד הסוכן שלי מטפל בזה, אבל נשב קודם עם מכבי ואז נקבל החלטות לגבי העתיד".


במכבי תל אביב מעוניינים לצרף את המגן השמאלי אלירן דנין, ששוחרר ממכבי חיפה. ההערכה היא כי בית"ר ירושלים, לה שייך כרטיסו של השחקן, תערים קשיים על השחקן ולא תשחררו לקרית שלום. המאמן רן בן שמעון עקב אמש אחרי הקשר האחורי היהודי ארטיום פידלר, שחקנה בן ה-24 של אוראל מהליגה השניה ברוסיה. בן שמעון לא התרשם מהשחקן, וכרגע לא נראה שייצרפו לקבוצה. הבוקר הגיע המאמן לשוויץ, שם הוא ישמש כפרשן של ערוץ 10 ביורו 2008.


השבוע צפוייה להתקיים פגישה נוספת בין ראשי המועדון לבין הנהלת הפועל כפר סבא, בנוגע לרכישתו של הקשר הארגנטינאי גיז'רמו ישראלביץ', שמעוניין מאוד לעבור ולשחק במדים הצהובים.


הנהלת הקבוצה לא מתכוונת לנקוט באמצעים משמעתיים כנגד החלוץ יאניק קאמאנן, שהיה מעורב בתקרית אלימה במועדון בהרצליה ביום חמישי בלילה. כזכור, קאמאנן הותקף על ידי אלמוני שהציק לחברתו של החלוץ, הוא נחתך בידו ונזקק לתפרים. ראשי המועדון קיבלו את גירסתו של קאמאנן ואף הוסיפו כי השחקן נמצא בפגרה ולכן לא יעמוד לדין על מעורבותו בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully