וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "אנחנו בדרך הנכונה"

לואיז פליפה סקולארי היה מרוצה מהתפקוד של שחקניו בניצחון 0:2 על טורקיה. כובש השער הראשון פפה: "הרגשה שקשה לתאר"

הכוכב הגדול של הפרמיירליג ושל ליגת האלופות השנה, כריסטיאנו רונאלדו, היה אמור להיות גם הכוכב הגדול של יום הפתיחה ביורו 2008 - לפחות לפי התחזיות. אז בתום הערב הראשון קשה להכתיר אותו לשחקן של הערב הזה, אבל לפחות הנבחרת שלו פורטוגל ניצחה את טורקיה 0:2, והיה לו חלק גדול בנקודות האלה. הכוכב? המשבצת הזאת שייכת הפעם לשחקנה של ריאל מדריד פפה, שכבש את השער הראשון מבין השניים של סגנית אלופת אירופה, וכל זה אחרי שהשער הראשון שלו נפסל בגלל נבדל.

"קשה לי לתאר את ההרגשה הזאת, במיוחד אחרי שפסלו לי את השער הראשון שלא בצדק. הכי חשוב זה שיצאנו עם שלוש נקודות", אמר בסיום המשחק פפה. המאמן הברזילאי של פורטוגל, לואיז פליפה סקולארי, אמר שהמשמעות של הניצחון הזה היא שהנבחרת שלו כבר עשתה את חצי הדרך לרבע הגמר. "אנחנו בדרך הנכונה. השגנו את הניצחון שרצינו ועשינו 50 אחוז מהעבודה. אנחנו צריכים 6 נקודות כדי להמשיך הלאה", אמר סקולארי. המאמן הברזילאי החמיא, ובצדק, לשחקניו. "הם הפגינו טכניקה מצוינת ונתנו הופעה מרשימה. השחקנים היו דינמיים והבעיו תשוקה לנצח".

סקןלארי לא חסך בזמן והתפנה לעסוק במשחק הבא מול צ'כיה, שיתקיים ביום רביעי בז'נבה: "זה יהיה מצויין אם נוכל להציג מולם כדורגל טוב. כרגע כל מה שרצינו היה מרחב לנשימה - וזה מה שהשגנו היום".

טורקיה אמנם הציגה משחק פתוח, אבל לא התעלתה ליכולתה ההתקפית של יריבתה, ואלמלא מסגרת שערה, היתה יורדת מהמגרש עם הפסד צורב יותר. "לא היה קל לשחק נגד פורטוגל", אמר המאמן הטורקי פאתיח טרים, יש לה שחקנים ברמה עולמית והיא אחת הפייבוריטיות לזכייה בטורניר. למרות זאת, נלחמנו וניסינו להבקיע כדי להשוות, אבל בסוף ספגנו את השני. לא קל מול רונאלדו, סימאו ושאר חבריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully