וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקנר: "לא חושב שנזכה בראשות הבית"

המאמן הצ'כי, קרל ברוקנר, הפתיע לאחר הניצחון 0:1 על שוויץ והוסיף: "יכולים לשחק יותר טוב". מאמן המארחת, קובי קון: "אסון לאבד את הקפטן"

אכזבה גדולה שררה הערב (שבת) במחנה הנבחרת השוייצרית, לאחר ההפסד 1:0 במשחק הפתיחה מול צ'כיה. הנבחרת המארחת הייתה טובה הרבה יותר, אך נכנעה לשער אחד של ואצ'סלב סברקוס בדקה ה-70 וירדה מנוצחת.

המאמן, קובי קון, אמר בסיום: "אני רוצה לברך את שחקניי על ההופעה שלהם, הם לא יכלו לשחק טוב יותר. הם יכולים להסתובב הערב עם ראש מורם, והם זקוקים למנוחה לקראת המשחק הבא מול טורקיה, ביום רביעי. את המשחק הזה יכולנו בקלות לנצח, או לסיים בתיקו, לאור המצבים שהגענו אליהם. אבל, כמו שאתם יודעים, כדורגל הוא לא תמיד משחק הוגן. בכל מקרה, האליפות לא נגמרה לנו. נכון שיהיה לנו קשה לקחת את ראשות הבית, אבל אמרתי לשחקנים שלי שגם פורטוגל פתחה עם הפסד לפני ארבע שנים, ולא נוצחה שוב עד הגמר".

קון המשיך: "לא נישבר ונבנה את עצמנו על מה שהשגנו היום. זה הלם ואפילו אסון לאבד את הקפטן שלנו במשחק הראשון", התייחס קון לפציעתו של אלכסנדר פריי. "אבל המשכנו לשחק טוב. בקשר לשער שספגנו, אצטרך לראות אותו שוב כדי להבין מה קרה להגנה שלנו".

המאמן המנצח, קרל ברוקנר אמר: "עשינו עבודה טובה. שלוש נקודות במשחק הראשון יתנו לנו פתיחה טובה ודחיפה גדולה להמשך". ברוקנר לא התעלם מהיכולת החלשה של נבחרתו: "אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב ממה ששיחקנו. המשחק מול שוויץ בבאזל הלחיץ אותם, וגם אותנו. במחצית השניה, לאחר שכבשנו, נלחצנו אחורה. למרות זאת, לא היה מצור על השער שלנו, ומשחק ההגנה היה טוב".

ברוקנר הוסיף: "את הטעויות עשינו במקומות אחרים במגרש, ולא הצלחנו להחזיק בכדור מספיק. למרות זאת, אני מרוצה מהקשרים שלנו". המאמן דיבר על החילוף המנצח: "הכנסתי את סברקוס במקום קולר כי רציתי מהירות בהתקפה, יצא חילוף טוב". המאמן סיכם והפתיע: "אני לא חושב שנזכה בראשות הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully