וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר אמריקאי בדרך להפועל חולון

7.6.2008 / 21:31

דיוויד קולברן, הבעלים של אליצור נתניה מהליגה הלאומית, שוחח השבוע עם מיקי דורסמן במטרה להצטרף כמשקיע נוסף לאלופת המדינה הטרייה

המיליונר היהודי, דיוויד קולברן, שרכש בעונה שעברה את אליצור מכבי נתניה מהליגה הלאומית, קיים שיחות במהלך השבוע האחרון עם מיקי דורסמן, הבעלים של אלופת המדינה הטרייה, במטרה להצטרף כמשקיע לחולון, שמומנה עד היום מכיסו הפרטי של מיקי דורסמן ומתקציב העירייה.

קולברן, רכש בשנה שעברה את אליצור נתניה במטרה לעלות איתה לליגת העל. בסוף העונה הסדירה בלאומית הוא אכן היה קרוב לכך כשהקבוצה סיימה במקום הראשון, אבל היכולת שהציגה הקבוצה במשחקי הפלייאוף היתה חלשה, ובסופו של דבר החמיצה הקבוצה את הזדמנות הפז לעלות לליגת העל.

הכישלון ככל הנראה מבריח את האמריקאי מהקבוצה ואנשיו המליצו לו להשתלב באלופת המדינה הטרייה שסובלת ממחסור תקציבי חמור. מיקי דורסן כבר איים כי לא יפתח את העונה הקרובה במידה ולא יימצא משקיע נוסף שיעזור לו להעמיד את הקבוצה על הרגליים וכמו כן, תקף דורסמן את עיריית חולון שלטענתו לא מימנה בצורה מספקת את אלופת המדינה.

עדיין לא ברור מה יהיה עתידו של קולברן בנתניה ואם ימשיך להשקיע בקבוצה מהשרון. אם יממן את הפועלן חולון צפוי האמריקאי להעביר לקבוצה בין 2-3 מיליון דולר. כמו כן, בעונה האחרונה לא התערב האמריקאי בניהול הקבוצה מנתניה ולכן צפוי דורסמן להיות המנהל היחיד בחולון גם בעונה הבאה.
גורם בחולון אישר את הידיעה ואמר:"השיחות עם קולברן נערכו כחלק מהחיפוש אחר משקיע נוסף לקבוצה אך עדיין מדובר בשיחות ראשוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully