וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגליל מאמינים בצעירים

7.6.2008 / 20:56

הקבוצה הצפונית שבנויה על יוגב אוחיון, תנסה לצרף את אנטון שוטבין ויוני ניר. רון סבג יעלה מהנוער לבוגרים. קטש עוד לא חתם לעונה נוספת

עודד קטש עוד לא חתם כמאמן הפועל גליל עליון, אך בכל מקרה מתוכננת בעונה הבאה מהפכה צעירה נוספת בקבוצה. בכפר בלום נודעו בשנים האחרונות כחממת צעירים, אך בשנים האחרונות המגמה נעצרה והקבוצה מושתת בעיקר על יוגב אוחיון. לכן החליטו בגליל לעשות מאמצים בתקופה הקרובה על מנת לחזק את הסגל בשלושה צעירים נוספים שיתנו את הטון בשנים הקרובות. בגליל מעוניינים בגבוהים אנטון שוטבין ויוני ניר, ובנוסף הצעיר רון סבג, תוצר מחלקת הנוער של הגליל, צפוי לקבל הזדמנות בעונה הבאה ובכך יכינו בגליל את הקרקע לקראת עזיבתו הצפוייה של יוגב אוחיון.

שוטבין בן ה-19, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק בעונה האחרונה בבית"ר בנימינה מהליגה הלאומית, ורשם מספרים יפים של 16.8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. שוטבין, במקור ממשגב, הוא אחד השחקנים שעליו תיבנה נבחרת העתודה בשנה הקרובה. יוני ניר בן ה-21, גדל אף הוא במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. ניר הספיק לנדוד בליגת העל בין הפועל ירושלים, עירוני רמת גן ובני השרון ובעונה האחרונה קלע 4.8 נקודות והוריד 3.3 ריבאונדים למשחק במכבי ראשון לציון. בעקבות היכולת שלו, הוזמן ניר לסגל הרחב של נבחרת ישראל. בין הגליל ונציגיו של השחקן מתקיימים מגעים ראשוניים.

"חשוב מאוד שרון סבג ישחק בעונה הבאה. יוגב יעזוב, ואנחנו מקווים שסבג יתפוס את מקומו בצורה הטובה ביותר", אמר גורם בגליל. סבג הספיק העונה לערוך הופעת בכורה בגליל במשחק ליגה בנוקיה, ועוד הופעה במשחק ביול"ב קאפ. בקבוצה ינסו להשאיר גם את גילי מוסינזון לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully