וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט חדש מתעופף בארץ

בנות נבחרת ישראל בכדורעף ניצחו את יוון 0:3 במשחקן השני במוקדמות אליפות אירופה בכדורעף, והשתלטו על המקום הראשון

הניצחון 0:3 על מונטנגרו החלשה לא הרשים יותר מדי אנשים אתמול, אבל אחרי הניצחון הגדול של יוון באותה תוצאה היום (שבת) בערב - אפשר כבר לדבר על נבחרת ישראל בכדורעף לנשים, כמועמדת רצינית להעפלה לאליפות אירופה. בתום שני מחזורים בסיבוב הראשון של בית מוקדמות אליפות אירופה, ישראל השתלטה על המקום הראשון, ותשמור עליו אם תנצח מחר (17:00, מכון וינגייט) את טורקיה, במשחק האחרון שיתקיים בארץ.

המשחק השני דווקא נפתח רע מאוד עבור הנבחרת של אריה זלינגר, כאשר האורחות מיוון עלו ליתרון 3:13 במערכה הראשונה, ונראה היה שהן בדרך לניצחון מוחץ. הישראליות נכנסו למשחק והתאוששו בעיקר בזכות פארגי וביליקי, ועשו מהפך בדרך ליתרון 22:24. יוון הישוותה, אבל לא היו לה תשובות להנחתות של ביליקי מצד שמאל, וישראל ניצחה 24:26.

ישראל נשארה במומנטום בפתיחת המערכה השניה, ועלתה ליתרון 6:13. היווניות ניסו לחזור, אבל המקדמה של ישראל הייתה גדולה מדי, והשחקניות של זלינגר שמרו על ההפרש בדרך ל-17:25 ויתרון 0:2. יוון פתחה את המערכה השלישית ביתון 2:4, אבל ישראל הגיבה בריצת 2:6 ומכאן כבר הייתה בלתי ניתנת לעצירה, בדרך לניצחון גם במערכה השלישית, הפעם 19:25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully