וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו: פורטוגל ניצחה 0:2 את טורקיה

נבחרתו של סקולארי הציגה כדורגל התקפי וסוחף בניצחון 0:2 על טורקיה, והשערים של פפה ומיירלס נתנו לנו הרבה תיאבון להמשך

הציפיות מהמשחק השני של בית א', בין פורטוגל לטורקיה, היו גבוהות. שתי הנבחרות ידועות ככאלה שדוגלות במשחק התקפי ופתוח, וחשבנו שנראה הרבה שערים. אומרים שציפיות יש רק בכריות, אבל פורטוגל וטורקיה הוכיחו שהתקוות לא היו לשווא, ובתום משחק קצבי, מהיר ורב אירועים, היו אלה הפורטוגלים שניצחו 0:2 משער של הבלם פפה והמחליף ראול מיירלס.

לפני היורו רבים הימרו על פורטוגל כמפתיעה של הטורניר, זו שתכיש את הגדולות ותכפר על כישלונה בגמר יורו 2004. לפי ההצגה שנתנו הערב (שבת) שחקניו של פיליפה סקולרי הציגו משחק מצוין, שוטף, התקפי ויכלו לכבוש עוד שערים אלמלא הכדור פגש 3 פעמים את מסגרת שערו של וולקן דמירל, השוער הטורקי. הטורקים עצמם לא ממש יכולים להיות מרוצים מההפסד. היכולת שלהם היתה לא רעה, אבל הם מיעטו לייצר הזדמנויות ליד שער פורטוגל, ונראו חסרי מחץ.

פורטוגל פתחה בסערה את המשחק, אבל הקצב הגבוה לא הוביל לאירועים מיוחדים ליד שערו של וולקן דמירל. הטורקים שיחקו פיזי וקשוח, ולא אפשרו ליריביהם לחדור לרחבת ה-16 שלהם. בדקה ה-37 כדור חופשי של רונאלדו זיעזע את קורת שערם של הטורקים, שהתגוננו רוב הזמן. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות מצויינת של נונו גומז, שבעט בדקה ה-50 לקורת שערה של טורקיה. בסופו של דבר, הלחץ של פורטוגל נשא פרי. בדקה ה-62 היה זה הבלם פפה שעלה לעזרת ההתקפה וכבש מול דמירל כדי לקבוע 0:1 לנבחרתו. בתוספת הזמן היה זה מיירלס שכבש את השני לזכות הפורטוגלים, וחתם את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 17 - סימאו הרים כדור מאגף שמאל, ופפה נגח פנימה, אך השופט הגרמני שרק לנבדל של הבלם הפורטוגלי, והשער נפסל בצדק.

דקה 29 - כדור חופשי של סימאו שרק מעל משקוף שערה של טורקיה.

דקה 37 - בעיטה חופשית אדירה של רונאלדו נעצרה בעמוד שערו של דמירל.

דקה 50 - שוב הקורה הצילה את טורקיה. כדור תועה הגיע לנונו גומש, שבע מ-15 לקורת שערה של טורקיה.

דקה 55 - רונאלדו פרץ לרחבה הטורקית מצד ימין, ובעט מזווית קשה כדור שטוח שנעצר בידיו של דמירל.

דקה 59 - ז'ואאו מוטיניו שלח פצצה מ-25 מטרים אל עבר השער הטורקי, אך הכדור שרק מעל המשקוף.

דקה 62 - גול! הבלם פפה עלה לעזרת ההתקפה, ביצע דאבל-פס עם נונו גומז ואז בעט מתוך הרחבה פנימה וקבע 0:1 מוצדק לפורטוגל.

דקה 64 - נונו גומז כמעט והכפיל את יתרון פורטוגל, אך הנגיחה שלו פגשה במשקוף שערם של הטורקים.

דקה 90 - גול! רונאלדו הכניס כדור למוטיניו, זה סבסב את אחד ממגיני טורקיה, ומסר כדור למיירלס, שגלגל מול שער ריק. 0:2 לפורטוגל.

הרכב פורטוגל: ריקרדו, ריקרדו קרבאליו, ז'וזה בוסינגווה, פפה, פאולו פריירה, דקו, ארמנדו פטיט, ז'ואאו מוטיניו, סימאו סברוסה, כריסטיאנו רונאלדו, נונו גומש

הרכב טורקיה: וולקן דמירל, סרבט צ'טין, גוקאן זאן, הקאן באלטה, מהמט אורליו, האמיט אלטינטופ, אמרה בלוזוגלו, קאזים קאזים, ארדינק מבלוט, סאנלי טונצ'איי, קאבצ'י ניהאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully