וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מאמינה שזה קורה"

אנה איבנוביץ' היא הטניסאית הסרבית הראשונה שזוכה בגראנד סלאם מאז פירוקה של יוגוסלביה. ומה היה הסוד מול סאפינה בגמר הרולאן גארוס? "הצלחתי לשמור על קור רוח"

כשמוניקה סלש זכתה לראשונה ברולאן גארוס, היא ייצגה את יוגוסלביה. עבור סרביה החדשה, אנה איבנוביץ' רשמה הערב (שבת) חתיכת היסטוריה, שכן היא הטניסאית הסרבית הראשונה שזכתה בתואר גראנד סלאם בטניס. אם זה לא מספיק, נובאק דג'וקוביץ' עשה את זה בתחילת השנה במלבורן, כך שהמניות של בתי הספר לטניס בבלגראד וסביבותיה רק הולכות וטופחות.

במעמד הנפת הגביע, אמרה איבנוביץ' החיננית: "בתור ילדה, כשהייתי רוכבת על האופניים לאימונים, חלמתי על הרגע הזה. זה רגע מדהים, ואני עדיין לא מאמינה שכל זה קורה. אני חושבת ששתינו היינו לחוצות במשחק הזה, ואני כל כך שמחה שהצלחתי לשמור על קור רוח בסיומו". איבנוביץ' נתנה עוד סיבה לכל מי שתהה למה היא ולא סאפינה: "למדתי המון מהגמר בשנה שעברה".


סאפינה, שהופיעה לראשונה בקריירה בגמר טורניר גראנד סלאם, יודעת שיש לה עוד מספיק שנים כדי לזכות בתואר הנכסף: "זו הייתה חוויה נהדרת, אני מקווה שיהיה יותר טוב בשנה הבאה". על ההופעה במשחק הגמר הרחיבה סאפינה: "הייתה חסרה לי האש שליוותה אותי לאורך כל הטורניר. נראה לי שפשוט הייתה עייפה, פיזית ומנטלית. אני רציתי מאוד, אבל כנראה ללב ולגוף שלי כבר לא נותר כוח. אם הייתי קצת יותר רעננה, דברים היו נראים אחרת. ביליתי יותר מדי שעות על המגרש נגד שראפובה ודמנטייבה".

אם להסתכל על הצד החיובי מבחינתה של סאפינה, הטניסאית הרוסיה תעלה למקום התשיעי בדירוג העולמי החדש שיפורסם ביום שני הקרוב: "אם מישהו היה אומר לי בפתיחת השנה הגרועה שלי שאני אנצח טורניר בדרג גבוה ואגיע לגמר הרולאן גארוס, הייתי אומרת לו שהוא משוגע. עכשיו כבר הייתי בגמר, צברתי את הנסיון הנדרש ואני מאמינה שאני יכולה לעשות כל דבר", סיכמה סאפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully