וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מנסה לשמור על מורן רוט

7.6.2008 / 15:42

באלופת המדינה מנסים לשמור על השחקן הישראלי החשוב ביותר שלה העונה. בימים הקרובים צפוי רוט לקבל הצעה לחוזה ארוך טווח

בהפועל חולון, אלופת המדינה, ינסו לשמר ככל שניתן את הסגל שזכה באליפות. בנוסף לטרה סימונס, עמית תמיר ואבישי גורדון שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, יפנו בקבוצה באמצע השבוע הבא למורן רוט על מנת להחתימו על חוזה ארוך טווח. בקבוצה קיים חשש מסוים כי רוט, ממצטייני העונה בחולון, יהפוך למטרה למספר קבוצות שמחפשות חיזוק לעונה הבאה ועל כך ינסו להחתימו במהרה על חוזה לאורך של שנתיים לפחות.

רוט בן ה-25, החל את הקריירה שלו בהפועל בארי בליגה הארצית. לאחר מכן שיחק בלאומית במכבי אשדוד ובאליצור רמלה, משם המשיך עם המאמן זיו ארז לרמת השרון מליגת העל. במדיה בעונת 2004/5, זכה בתגלית העונה ובעונה לאחר מכן הוביל את מכבי ראשון לציון לפיינל פור. בעונה שעברה נדד בין הפועל גליל עליון לעירוני רמת גן ובסיום העונה אף היה בסגל הסופי של נבחרת ישראל לאליפות אירופה. העונה עשה רוט פריצה נוספת כשקלע 8.1 נקודות ומסר 4.6 אסיסטים למשחק במדי חולון, והיה בין השחקנים שהובילו את הקבוצה לאליפות.

בראיון שנעשה עם רוט לפני הפיינל פור אמר, "חולון זה מקום מיוחד, ולא רק בגלל הקהל המדהים. אני מקווה שמיקי ישאר ותתפתח פה מסורת, זה מקום מדהים להיות בו". מקור בכיר בחולון אישר את הידיעה על הרצון להחתים את רוט על חוזה ארוך טווח ומסר: "מורן הוא שחקן שעליו אפשר לבנות קבוצה להרבה שנים. אין ספק שהוא היה שחקן חשוב העונה אצלנו, ואנחנו רוצים להשאיר אותו במערכת. נשב בימים הקרובים וננסה להגיע לסיכום חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully