וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו אסר על פרגוסון להגיע למחנה האימונים

הפורטוגלי אמר לחבריו לנבחרת כי לא ייתן למנג'ר מנצ'סטר יונייטד להיכנס. רונאלדו: "הייתי רוצה לשחק בריאל, אבל זה לא תלוי בי"

אם היה עוד מישהו שזקוק להוכחה עד כמה הקשר בין שחקן מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו למנג'ר שלו, אלכס פרגוסון מתפורר, הוא קיבל אותה היום (שישי). בימים אלו עולה שמו של הקשר המוכשר בכל מיני הקשרים, כשהמשמעותי מביניהם הוא כמובן זה של ריאל מדריד, שמאוד מעוניינת בשחקן. ביונייטד היתה מחשבה לשלוח את פרוגוסון לדבר עם הכוכב הפורטוגלי בכדי לשכנעו להישאר במועדון, אך רונאלדו עצמו סגר את הפתח האפשרי הזה היום, כשאמר שלא ייתן למנג'ר להיכנס לשטח האימונים של נבחרתו.

השחקן אמר לחבריו את הדברים כתגובה לדבריו של פרגוסון מהשבוע שעבר, אז אמר הסקוטי כי הוא מעדיף לראות את הקשר יושב ביציע, מאשר למכור אותו לריאל מדריד. התפרצותו של רונאלדו מפתיעה, בעיקר לאחר שמאמנה של פורטוגל, פיליפה סקולארי, כבר הצהיר כי יקבל בברכה ביקור של פרגוסון, ומבחינתו הדבר אפשרי. "סקולארי הוא מאמן רגיש", אמר גורם פורטוגלי. "הוא רוצה לראות את רונאלדו רגוע, ואם הוא יבקש לראות את פרגוסון, סקולארי יאפשר זאת. העיקר שיירגע כדי שיוכל לשחק את המשחק הטוב ביותר שלו".

כרגע, מעברו של השחקן לקבוצה הספרדית נראה רחוק, במיוחד מאחר ולקבוצה יש חוזה איתו ל-4 עונות נוספות, והיא אינה מתכוונת למכור אותו בזמן הקרוב. "הייתי רוצה לשחק בריאל מדריד", אמר רונאלדו, "אבל רק אם זה נכון שהוא מוכנים לשלם ליונייטד את הסכומים שהיא מבקשת". עם זאת, השחקן לא רצה לדון בכך יותר מדי. "זה לא תלוי בי. מהיום אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה עם אף אחד. אני אדבר על כך רק אחרי היורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully