וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו ושרון ששון מועמדים למכבי חיפה

6.6.2008 / 18:38

בעולה החדשה עשויים לפנות לקוז'יקרו וששון בימים הקרובים על מנת לצרפם. אלעד חסין, עוזרו של פיני גרשון בעבר, מועמד לתפקיד העוזר

מכבי חיפה, שעלתה לליגת העל מהמקום השני בלאומית, מתכוננת בימים הללו לקראת עונת המלפפונים במטרה לחזק את הקבוצה כדי להעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. בימים הקרובים צפוי המאמן אבי אשכנזי לגבש רשימת שחקנים שהיה רוצה להביא לקבוצה ושני שחקנים שצפויים להיות ברשימה הם עידו קוז'יקרו ושרון ששון. קוז'יקרו, שחקן נבחרת ישראל ועירוני נהריה, היה מהשחקנים הבולטים בסיבוב השלישי בנהריה והיה מהגורמים הבולטים לעלייה לפיינל פור, תוך כדי שהוא קולע 11.6 נקודות ומוריד 7.3 ריבאונדים למשחק. קוז'יקרו בן ה-30, שגדל במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, הספיק לעבור בהפועל ירושלים לפני שהגיע לנהריה כשבדרך הוא עושה עצירה בלה מאן הצרפתית.

ששון, שחקן הפועל ירושלים, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה. ששון יעבור בתחילת חודש יולי בדיקה בארצות הברית שבעקבותיה ידו תהיה מגובסת ועל כן יהיה מושבת לפחות לחודשיים, אך הוא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. עלותו של ששון היא גבוהה, ובעקבות העתיד הכלכלי הלא ידוע של ירושלים, עשויים בקבוצה לשחרר את השחקן, ככל הנראה תמורת פיצוי כספי. ששון, שהגיע לירושלים בעונה שעברה ממכבי תל אביב, קלע העונה 10.7 נקודות למשחק.

בקבוצה מנסים בימים הללו למצוא למאמן אבי אשכנזי עוזרים, כאשר ככל הנראה יהיה מדובר בשני עוזרי מאמן. אחד מהמאמנים שעשויים לאייש את התפקיד הוא אלעד חסין, שהיה בעבר עוזר המאמן של פיני גרשון באולימפיאקוס ובמכבי תל אביב והעונה היה מאמן הנוער של מכבי רעננה. בקבוצה קיבלו המלצות חמות מגרשון על חסין, שיצא בשבוע שעבר להתרשמות בפגראטי מהליגה השנייה ביוון, אך לא יגיע לקבוצה.

הדובר והיועץ המשפטי של הקבוצה, עו"ד טל אבריאל, מסר בתגובה: "כל השמות שמועלים עדיין מוקדמים ואני לא יכול אפילו להתייחס אליהם. טרם נקבע הצוות המקצועי שיסייע לאבי אשכנזי ובימים אלו מגובש התקציב. השלב הוא מאד מוקדם, אנחנו בסך הכל שבוע וחצי אחרי סיום העונה". השחקנים שצפויים להמשיך בחיפה מהעונה שעברה הם אורי קוקיה, עדי פרג, קובי אייזיק וג'יי סטרייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully