וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה עזב את טאו ויטוריה

למרות שזכה באליפות ספרד השבוע והעפיל עד הפיינל פור האירופאי, לא הגיע המאמן להסכמות עם ראשי המועדון, והצדדים החליטו להיפרד

אם לנבן ספאחיה היה נדמה שברגע שהוא יעזוב את ארץ הקודש ואת מכבי תל אביב, הוא ימצא מועדון שיידע להעריך את עבודותו והישגיו, הרי שהיום (שישי) הוא קיבל סטירת לחי מצלצלת. הכתובת היתה אמנם על הקיר מאמצע העונה, אבל היום הדברים הפכו לרשמיים, ולאחר שנפגש ספאחיה עם ראשי טאו ויטוריה, אותה הוא מאמן, הגיעו הצדדים לסיכום כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה. הסיבה לעזיבה נובעת ככל הנראה ממספר בעיות משמעתיות שהיו למאמן עם השחקנים ועם ההנהלה, והעובדה שלא הצליח ליצור חיבור איתם, כך לפחות לפי חוסה קווארחטה, יו"ר המועדון.

במהלך העונה סבל ספאחיה מגל של שמועות על מחליפים אפשריים שייקחו את מקומו כבר באמצע העונה, והדבר לא תרם ליחסים בינו ובין ההנהלה. שמו של המאמן דושקו איבאנוביץ', מאמן ברצלונה לשעבר, עלה לא אחת, והיה ברור כי הקשר בין שני הצדדים לא הולך להחזיק מעמד זמן רב. זוהי אינו הפעם הראשונה שספאחיה עוזב כבר לאחר עונה אחת בקבוצה, וכזכור, הוא פוטר ממכבי תל אביב לאחר עונה אחת בלבד, למרות שזכה איתה באליפות המדינה.

עזיבתו של ספאחיה מגיעה בתזמון מפתיעה במיוחד, בעיקר מאחר והמאמן הוליך את המועדון רק לפני 3 ימים לזכייה באליפות ספרד, שם הוא דרס את ברצלונה בגמר הפלייאוף. כמו כן, לקח ספאחיה את טאו לעונה אירופאית נהדרת, במהלכה רשמה הקבוצה תצוגות כדורסל מצויינות בשלב הטופ 16, והגיעה עד לפיינל פור, שם הפסידה בשלב חצי הגמר לצסק"א מוסקבה. ספאחיה התבטא לאחר הזכייה באליפות בספרד כי בארץ לא פירגנו לו למרות שהציג קבלות, ועכשיו נראה שייתכן שהדבר אינו נעוץ רק בתקשורת ובראשי המועדונים הישראלים, אלא גם בשאר אירופה. טאו הודיעה שהיא מרכזת עתה את מירב מאמציה במציאת מחליף ראוי לתפקיד המאמן. התקווה היחידה היא שהפעם, הם יצליחו להסתדר איתו במקרה ויצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully