וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאיטו רנסס מונה למאמן נבחרת ספרד

6.6.2008 / 13:44

שבוע אחרי פיטוריו של פפו הרננדז, מינו בספרד את מאמן חובנטוד בדאלונה לקראת האולימפיאדה. בברזיל: וארז'או יחמיץ את המשחקים

איגוד הכדורסל הספרדי הודיע הבוקר (שישי) על מינויו של אאיטו רנסס למאמן הנבחרת לקראת משחקי אולימפיאדת בייג'ינג 2008. המינוי הגיע שבוע אחד בלבד לאחר פיטוריו המפוקפקים של מאמן הנבחרת הקודם, פפו הרננדז, בעקבות התבטאות בתקשורת הספרדית על כך שהוא מתכוון לעזוב את הנבחרת מיד לאחר האולימפיאדה. "בשיחות שערכנו ביום רביעי ואתמול, החלטנו שאין מועמד יותר ראוי מאאיטו. הוא היחיד שחשבנו עליו ואנחנו מקווים שהוא יצליח בתפקידו".

אאיטו מאמן בחמש העונות האחרונות את חובנטוד בדאלונה, והוביל את הקבוצה לזכייה ביול"ב קאפ העונה לאחר ניצחון מרשים בגמר 54:79 על ג'ירונה. לפני כן, הספיק המאמן בן ה-63 לאמן בברצלונה במשך 16 עונות החל משנת 1985. הוא זכה בכל תואר אפשרי עם ברצלונה, כולל תשע אליפויות ספרד, למעט היורוליג שם הפסיד בכל שלושת הגמרים אליהם הגיע עם הקבוצה הקטאלונית.

בנבחרת נוספת שמתכוננת בימים הללו לאולימפיאדה, הצרות לא פוסקות. נבחרת ברזיל, שבסגל שלה נכלל גם שחקן מכבי תל אביב, אלכס גארסיה, תאלץ להסתדר בבייג'ינג ללא שחקנה של קליבלנד אנדרסון וארז'או. וראז'או, שנפצע במהלך הפלייאוף, קיבל הוראה מרופאי קליבלנד לא לשחק במדי הנבחרת בגלל חשש להחמיר את הפציעה, "אני בהלם מההודעה. התרכזתי רק בלהחלים ואני מתוסכל כי זה רגע חשוב מאוד לנבחרת". ברזיל אמנם לא העפילה למשחקים האולימפיים עד כה אך הם מצפים לעשות זאת לראשונה מאז משחקי אטלנטה 1994, דרך המשחקים המוקדמים האולימפיים. שחקן נוסף שכרגע לא ברור אם יוכל להשתתף במשחקים הוא ליאנדרו ברבוסה, שחקנה של פיניקס, שגם כן סובל מפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully