וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמאנן היה מעורב בתגרה במועדון לילה

חלוץ מכבי ת"א הגיע לבית החולים "מאיר" כשידו שותתת דם, וטופל ע"י רופא הקבוצה. המנכ"ל שעיה: "ננקוט בצעדים הדרושים במידת הצורך"

חלוץ מכבי תל אביב יאניק קאמאנן הגיע הבוקר (שישי) לבית החולים איכילוב, כשידו שותתת דם וחבושה בתחבושת ענקית, ומשם המשיך לבית החולים "מאיר" שם טופל על ידי רופא הקבוצה. לפי הידוע, הגיע קאמאנן מלווה בחברתו וחברו לקבוצה אלן מסודי, לבילוי במועדון לילה. במהלך הבילוי הלילי ניגש בחור אל החבורה והתחיל עם חברתו של חלוץ מכבי תל אביב. בין הצדדים התפתח דין ודברים כאשר בסופם, לדברי קאמאנן, הבחור האלמוני ניסה לתקוף את הכדורגלן בעזרת כוס זכוכית, ולהכותו בראשו. קאמאנן, באינסטינקט של התגוננות, הדף את הכוס בידו, ונחתך. למקום הגיעו שוטרים, והבחור האלמוני, שהיה ככל הנראה מעורב בקטטה, נמלט מהמקום.

מאוחר יותר, קאמאנן הגיע עם מסודי לחדר המיון של בית החולים איכילוב, אך שם עוכב הטיפול בו, והשניים המשיכו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, שם טופל השחקן על ידי רופא הקבוצה, נתפרו החתכים בידו, הוא נחבש מחדש ושוחרר. מכבי תל אביב אישרה את פרטי המקרה, והמנכ"ל עוזי שעייה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו בודקים כרגע את פרטי המקרה, וננקוט בצעדים הדרושים במידת הצורך, על פי ממצאי הבדיקה".

תגובת דדה חדד, סוכנם של קאמאנק ומסודי: "אני מכיר את יאניק, הוא בחור עדין. מעולם לא היתה איתו שום בעיית משמעת בשום קבוצה בה שיחק. אני מאמין לגרסתו ובטוח שהוא דובר אמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully