וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקציב מעמיד את פעילות נבחרות הכדורסל בספק

יו"ר האיגוד, שי שני, ומספר בכירים מהאיגוד נפגשו היום עם שר הספורט מג'אדלה, כדי להסביר שעם 319 אלף שקלים לא ניתן לתפעל 12 נבחרות

משלחת של בכירי איגוד הכדורסל ובראשם היו"ר שי שני, נפגשה הערב (חמישי) עם שר התרבות המדע והספורט, ראלב מג'אדלה, כדי לדון עימו בקיצוץ הצפוי בהקצבות שמקבל איגוד הכדורסל עבור נבחרות ישראל וניהול ליגות הכדורסל.

בפתח הפגישה הבהיר שני לשר כי עם סכום של 319 אלף שקלים, איגוד הכדורסל אינו יכול לנהל 12 נבחרות, כאשר כבר כיום ידוע שלהוצאות האבטחה של שמונה הנבחרות שיפעלו בקיץ הקרוב במסגרות האירופאיות, נדרשים למעלה מ-160 אלף שקלים, וסכום זה עשוי עוד לגדול, לפי דרישות האבטחה.

כזכור, הודיע מנהל הספורט לאיגוד הכדורסל כי בשנה הקרובה יקבל הקצבה של פחות מ-600 אלף שקלים (כ-219 אלף לניהול נבחרות ישראל ועוד כ-270 אלף שקלים לניהול הליגות). בתגובה שלח שני מכתב זועם לשר, בו הודיע לו שמדובר בתקציב מעליב והוא מוותר על ההקצבות. בעקבות המכתב נקבעה הפגישה היום בה שני הסביר לשר כי באם אכן הקיצוץ ייצא אל הפועל, פעילות הנבחרות עומדת בסכנה אמיתית וכי במצב שנוצר האיגוד לא יוכל לתת לנבחרות את התנאים האופטימלים לייצוג המדינה.
השר גילה הבנה למצב והבטיח לבדוק עם נציגי האוצר את האפשרות להגדיל חזרה את התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully