וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יחליף את אפי בירנבוים בבני השרון?

5.6.2008 / 22:41

לאחר עזיבת בירנבוים למכבי תל אביב, בקבוצה ינסו להביא מחליף בעל שם. גיא גודס מועמד מוביל, אך גם אלדשטיין, שיבק ודרוקר מועמדים

בבני השרון קיוו שהרגע הזה לא יגיע, אך לאחר חתימתו של אפי בירנבוים (היום) במכבי תל אביב, נשארה קבוצתו של אלדד אקוניס ללא מאמן ראשי. בקבוצה ישארו ככל הנראה גם ללא עוזר המאמן, רועי חגאי, שצפוי לעזוב ביחד עם בירנבוים למכבי תל אביב, ולהמשיך עם בירנבוים מעבר לשנתיים בבני השרון. בבני השרון לא מתכוונים להשאר הרבה זמן ללא מאמן ובכוונת הקבוצה להחתים מאמן עד ליום שני הקרוב. לקבוצה בשלב זה ארבעה מועמדים, כאשר הבולט שביניהם הוא גיא גודס, במידה ולא יוחתם כמאמן הפועל ירושלים. המועמדים הנוספים מלבד גודס הם ארז אדלשטיין, אריק שיבק וגם שרון דרוקר.

המשותף לארבעה ולקבוצה שלכל אחד מהם יש עבר כלשהו בקבוצה עצמה או באחד מגלגוליה הקודמים. גודס, שצפוי לסיים בימים הקרובים את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב, שיחק בתחילת שנות ה-2000 במכבי רעננה. בבני השרון עשו בדיקות לגבי עלותו של גודס, ובמידה והם צפויים לעשות פניה רשמית למאמן בסוף השבוע. אדלשטיין, אשר אימן בעבר את בני הרצליה, סיים באמצע העונה תקופה של חצי שנה כעוזר המאמן של פיני גרשון באולימפיאקוס. בעונה שעברה לא אימן אדלשטיין אף קבוצה. אריק שיבק מחזיק חוזה לעונה נוספת באלופת הולנד, אמסטרדם. שיבק היה מאמן מכבי רעננה לשעבר, ובקבוצה מאוד מעריכים את יכולתו כמאמן. דרוקר היה מאמן מכבי רעננה, וסיים את תפקידו כמאמן אוסטנד רק לפני חודש. בדרוקר מעוניינות גם הפועל ירושלים וקבוצות אירופאיות נוספות.

כל ארבעת המאמנים עשויים להגיע לקבוצה של אקוניס, בזכות העובדה שתשחק לפחות בשלב המוקדמות של היו"ב קאפ בעונה הבאה. בני השרון, שנחשבת לקבוצה הרביעית המצליחה ביותר בעשור האחרון אחרי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל חולון, הגיעה מאז האיחוד בין בני הרצליה למכבי רעננה ארבע פעמים לחצי גמר הפלייאוף ועוד פעמיים לגמר גביע המדינה. בקבוצה חתומים הזרים שון ג'יימס, שהגיע השבוע לקבוצה, עוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר. בעמדת הישראלים חתומים בקבוצה מאיר טפירו וכמו כן צפויים להמשיך ארז כץ וניצן חנוכי.

  • עוד באותו נושא:
  • בני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully