וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין החתימה את אלעד ענבר

5.6.2008 / 22:19

הקבוצה שעלתה לליגה א', החתימה את שחקן העונה לשעבר בליגת המכללות השניה. חיימוביץ', שמחוני, גואטה וזייצ'יק ימשיכו עונה נוספת

הפועל אוסישקין החלה בהכנותיה לעונה הבאה בליגה א' לאחר שהחתימה השבוע את הפוראוורד אלעד ענבר (30, 2.00). בקבוצה מקווים לשמר את רוב הסגל משנה שעברה וכבר סיכמו עם הקפטן גלעד שמחוני והשחקן המצטיין מעונת הבכורה של הקבוצה, טוהר חיימוביץ' שימשיכו עם הקבוצה לליגה א'. איתם ימשיכו גם שחר גואטה וארז זייצ'יק. ענבר הוא ההחתמה הראשונה של הקבוצה המעוניינת לצרף עוד שני שחקנים שיעזרו לה במטרה להשלים עלייה שנייה תוך שנתיים.

אלעד ענבר חזר ארצה לפני 4 עונות כשחקן השנה בליגת המכללות השנייה בארה"ב. הוא שיחק במכבי חיפה וברמת השרון בליגת העל עד שהחליט לפרוש ממשחק מקוצעני. בשנתיים האחרונות שיחק באליצור רמת גן והעלה אותה העונה מליגה א' לליגה הארצית. "רציתי את אלעד עוד בעונה שעברה אבל הוא התחייב כבר לקבוצתו הקודמת וביקש שאדבר איתו בסוף העונה", כך אמר היום (חמישי) מאמן וממיסדי הקבוצה, אורי שלף, "הוא שחקן מדהים שיכול לשחק בכל התפקידים ויכול לשחק היום בליגה בליגה לאומית או אפילו בליגת העל. אני מקווה שהוא יעשה את זה עם הפועל אוסישקין כי אני בהחלט רואה אותו יחד עם טוהר כבסיס של הקבוצה לשנים הבאות".

כזכור, הפועל אוסישקין הוקמה בשנה שעברה לאחר הריסת אולם אוסישקין ששימש את קבוצת הפועל תל אביב. הקבוצה הוקמה על ידי אוהדי הפועל תל אביב ובמחאה על התפרקותה של הקבוצה המקורית בניהולו של היו"ר שאול אייזנברג. הקבוצה מושתתת על עיקרון שליטת האוהדים שמחזיקים בחלק בבעלות הקבוצה על ידי רישום לעמותה. בעונה הראשונה רשמה הקבוצה עונה ללא הפסד וצפויה לשחק בעונה הבאה בליגה א' מול הפועל תל אביב. בקבוצה מתכוננים לבחירות הראשונות בהיסטוריה של עמותת הפועל אוסישקין אשר יערכו ב-15 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully