וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן מרסר שוקל לאמן קבוצה בליגת העל

אגדת העבר קיבל גביע הוקרה במשחקי הידידות לסטודנטים וגילה כי הוא מנהל מגעים עם קבוצות ישראליות: "אני בוחן את האפשרות"

משחקי הידידות הבינלאומיים בכדורסל לסטודנטים נתחמו היום (חמישי) באוניברסיטת תל אביב. במשחקים שנערכו במהלך השבוע השתתפו נבחרות מ-19 מדינות ששלחו בסך הכל 550 סטודנטים. הזוכה בטורניר הגברים היתה הנבחרת של אוניברסיטת ויטאוטאס מוילנה שבליטא, ואצל הנשים זכתה אוניברסיטת AZS מפולין. הליטאים גברו במשחק הגמר 57:70 על נבחרת המסלול האקדמי של המכללה למנהל הישראלית, עם אופיר פרחי, ניר כהן, שמוליק ברנר וצפריר וולפר.

בסיום חולקו הגביעים לנבחרות הזוכות על ידי מי שממן את הטורניר, אד פסקוביץ' – מבעלי האטלנטה הוקס, שהביע תקווה שבשנה הבאה נראה כאן גם סטודנטים ממדינות מוסלמיות נוספות על הארבע שהשתתפו השנה. מי שעוד זכו לגביעי הוקרה מיוחדים היו מאמן הכדורסל האמריקני הרב בראון וכדורסלן העבר, לבן מרסר, שליוו בשבועיים האחרונים את נבחרות ירדן ואף קיימו בירדן מחנה אימונים מיוחד.

במהלך הערב גילה מרסר כי הוא מנהל שיחות עם מספר גורמים בישראל בדבר האפשרות לאמן קבוצה בליגת העל בעונה הקרובה. מרסר, כוכב מכבי תל אביב והפועל תל אביב בעבר, המשמש בשנים האחרונות כמאמן קבוצת תיכון באטלנטה, אמר: "אני לא יכול לספר עדיין במי מדובר, אבל זה לא סוד שישראל היא בית בשבילי. יש מי שהעלה את הרעיון שאחזור הביתה לאמן ואני בוחן את האפשרות. יש כמה אפשרויות וזה נשמע לי מלהיב. אני חוזר לארה"ב הלילה, אבל אני בקשר עם החברים בישראל ובימים הקרובים נראה לאן זה יתפתח".

  • עוד באותו נושא:
  • לבן מרסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully