וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר מועמד גם לעירוני נהריה

5.6.2008 / 8:58

ראש עיריית נהריה פנה לדרוקר והודיע לו כי הוא רואה בו מועמד. בוסאני קיבל הודעה דומה. דרוקר תובע את בולוניה על ביטול החוזה ביניהם

ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג פנה אמש (רביעי) לשרון דרוקר, והודיע לו כי נהריה מעוניינת בשירותיו. כמו כן פנה סבג לרוני בוסאני מאמן נהריה בשבעת המחזורים האחרונים של העונה והודיע לו הודעה דומה. סבג, שקיבל שלשום את הקבוצה לידיו מ"ישקר" שהודיעה שלא תנהל את הקבוצה לאחר תום החוזה בין השנתיים, החל לפעול במגמה למנוע מצב שעד שיגיע ספונסר שיקח לידיו את ניהול הקבוצה, ישאר שוק המאמנים הבכירים ריק.

דרוקר הוזכר הקיץ כמועמד למכבי תל אביב, ועדיין מוזכר כמועמד להפועל ירושלים, שצפויה להודיע סופית על זהות המאמן בתחילת השבוע הבא. דרוקר, שאימן העונה את אוסטנד הבלגית, וסיים את דרכו בקבוצה ברבע גמר הפלייאוף הבלגי, ועם זכייה בגביע הבלגי, קיבל כבר בתחילת הקיץ הצעה מפורטיטודו בולוניה, וסיכם את תנאיו בקבוצה, אך בקבוצה שינו את החלטתם ברגע האחרון וביטלו את החוזה. בתגובה דרוקר תובע בימים הללו פיצויים מהקבוצה האיטלקית.

בוסאני מנגד הוביל את עירוני נהריה בשבעת המחזורים האחרונים של העונה לפיינל פור לאחר שהקבוצה נראתה שבורה בתקופתו של אריאל בית הלחמי שהתפטר קודם לכן. למרות ההעפלה והרוח הגבית נהריה לא הצליחה לגבור על הפועל חולון בחצי גמר הפיינל פור וסיימה במקום הרביעי הכללי. בוסאני משמש הקיץ, בשנה השנייה ברציפות, כעוזר מאמן נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully