וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות מספר 29 לפנאתינייקוס

בסיומה של סדרה מרתקת, שהוכרעה רק במשחק החמישי, אובראדוביץ' ופאו יכולים להכניס לארון עוד צלחת אליפות לאחר שניצחו את ינאקיס ואולימפיאקוס 76:90

פנאתינייקוס אתונה זכתה הערב (רביעי) באליפות יוון ה-29 בתולדותיה, לאחר שגברה 76:90 על יריבתה העירונית אולימפיאקוס פיראוס וניצחה את סדרת גמר הפלייאוף הלוהטת בין הקבוצות בתוצאה 2:3.

פאו פתחה את הרבע הראשון בצורה מדהימה, ורצה עם עשר נקודות ללא מענה של אולימפיאקוס. בהמשך הרבע המשחק התאזן ושתי הקבוצות התקשו בקליעה, ובסופו הראה הלוח 14:19 למארחים בירוק. ברבע השני המשיכו הקבוצות במשחק הקשוח, אך שיפרו בהרבה את אחוזי הקליעה. 34:39 לפאו במחצית.

ברבע השלישי נמשכה המגמה של המחצית הראשונה. המשחק היה צמוד ומותח, עם יתרון קל לפנאתינייקוס שדייקה מהקו באחוזים גבוהים. לקראת סוף הרבע השלישי הירוקים החלו ללחוץ והאדומים של פנאיוטיס ינאקיס יצאו מפוקוס. ההפרש החל לצמוח לטובת הקבוצה הביתית ועשר דקות לסיום היא כבר יכולה הייתה להתחיל בחגיגות, עם יתרון מבטיח בן 15 נקודות ו-50:65 על הלוח.

את הרבע הרביעי פתחו האורחים בטירוף מוחלט והחלו לצמצם את היתרון, אולם שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ' לא נבהלו ושלוש דקות לסיום שמרו על פער דו-ספרתי. בשניות האחרונות של המשחק, כשהיה ברור כי פאו זוכה בעוד אליפות, נרשמה לרגע דרמה קטנה, כאשר שחקני אולימפיאקוס ירדו מהמגרש כשנותרו עוד שש שניות ולוח התוצאות הראה 76:90. המשחק הופסק למספר דקות, אך בסופו של דבר חזרו האדומים לפרקט והמשחק הסתייים עם עוד אליפות לאימפריה הירוקה-לבנה.

את קלעי פנאתינייקוס הובילו שרונאס יאסיקביצ'יוס ומייק באטיסט עם 18 נקודות כל אחד. ואסיליס ספאנוליס הוסיף 15 נקודות משלו. באולימפיאקוס בלטו לין גריר עם 19 נקודות וקינטל וודס עם 18.

תוצאות נוספות ברחבי אירופה

בסדרה על מקומות 3-4 ביוון גברה פאניוניוס, בניצוחו של ננאד מרקוביץ', שחקן העבר של הפועל תל אביב, על מארוסי בתום חמישה משחקים. במשחק האחרון, שנערך בביתה של פאניוניוס, לא התקשתה הקבוצה הביתית לנצח 74:88 ולקבוע את תוצאת הסידרה 2:3. את פאניוניוס מועמד לאמן בעונה הבאה פיני גרשון, ואם יתמנה יוביל את הקבוצה במפעל היורוליג.

בטורקיה זכתה קבוצת פנרבחצ'ה-אולקר באליפות המקומית, כאשר גברה על טלקום אנקרה בתוצאה 79:90. בטורקיה מוכרעת האליפות בסדרה של הטוב מבין שבעה משחקים והערב (רביעי) שוחק המשחק החמישי, שהספיק לפנרבחצ'ה בכדי לזכות באליפות, לאחר שניצחה בסדרה כולה 1:4. בפנרבחצ'ה משחק וויל סולומון, ומנגד באנקרה משחקים ארווין דאדלי וחאליד אל אמין, לשעבר שחקני מכבי ראשון לציון ועירוני רמת גן בהתאמה.

במשחק חצי גמר הפלייאוף הצרפתי גברה רואן על לה-מאן, קבוצתו של רביב לימונד, בתוצאה 60:73 והשוותה את התוצאה ל-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully