וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוסים חיממו את התותחים בגרמניה

שלושה ימים לפני פתיחת היורו, רוסיה הביסה את ליטא 1:4 במשחק ההכנה האחרון שלה, שהתקיים בעיר הגרמנית בורגהאוזן

שלושה ימים לפני פתיחת היורו ושישה ימים לפני משחקה הראשון בטורניר נגד ספרד, נבחרת רוסיה חיממה מנועים במשחק ההכנה האחרון שלה, בו היא הביסה את ליטא 1:4. המשחק התקיים בעיירה הגרמנית בורגהאוזן, שם מקיימים הרוסים את מחנה האימונים שלהם.

הרוסים שיחקו ללא החלוץ פאבל פוגרבניאק, הסובל מפציעה בברך. אם זה לא מספיק, הם איבדו בתחילת המשחק את אלכסיי ברזוצקי, שנחתך בעינו אחרי שספג מרפק משחקן ליטאי. ליטא ניצלה את החור בהגנה כדי לעלות ליתרון מפתיע בדקה ה-25, משער של מנטאס סבנאס. שמונה דקות מאוחר יותר, קונסטנטין ז'יריאנוב הישווה בטיל מרחוק, והקבוצות ירדו להפסקה בשיוויון 1:1.

חוס הידינק העלה נבחרת משופרת במחצית השניה, והתוצאות באו לידי ביטוי על המגרש עם שלושה שערים של אנדריי ארשבין, רומן פאבליוצ'נקו ו-ולדימיר ביסטרוב, בדרך לניצחון 1:4.

באשר לפאבל פוגרבניאק, שנפצע במשחק האימון הקודם מול סרביה, הוא ככל הנראה יחמיץ את משחק הפתיחה של הנבחרת הרוסית נגד הספרדים.

ספרד התקשתה מול ארה"ב

הנבחרת הספרדית עלתה לכר הדשא באיצטדיון של סאנטאנדר כשברצונה לנצח את משחק ההכנה האחרון שלה לפני טורניר היורו מול ארה"ב. החדשות הטובות עבור הספרדים הן שחניכיו של לואיס ארגונאס ניצחו בתואה 0:1. החדשות הרעות הן שביכולת כזו, נבחרת רוסיה לא תתקשה יותר מידי במשחק מול הספרדים שיהיה המשחק הראשון בטורניר של שתי הנבחרות.

במחצית הראשונה לא זכו האוהדים הרבים שבאו לתמוך בנבחרת הספרדית לראות מהלך אחד ראוי מנבחרתם. בתום 45 הדקות ירדו הספרדים המאוכזים לחדריי ההלבשה לקול שריקות בוז מחרישות אוזניים באיצטדיון. במחצית השנייה הספרדים נראו קצת יותר מסוכנים אבל רק בדקה 78 הצליחו לחדור את ההגנה המבולבלת של האמריקאים. צ'אבי סיים מהלך מצויין ברשת הנבחרת האורחת. בסופו של דבר ניצחו הספרדים 0:1, אך בנבחרת של פברגאס, טורס ושאר הכוכבים חייבים להיות מודאגים מהיכולת המביכה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully