וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם סרביה, אחר כך העולם

אנה איבנוביץ' ניצחה את ילנה ינקוביץ' בחצי גמר הרולאן גארוס והבטיחה לעצמה את המקום הראשון בדירוג. גם סאפינה בגמר אחרי ניצחון על קוזנצובה

שני חצאי גמר הנשים ברולאן גארוס נערכו היום (חמישי), ובסיומם קיבלנו גמר בין שתי טניסאיות שעדיין מחפשות תואר גרנד סלאם ראשון, וגם מדורגת ראשונה בעולם. אנה איבנוביץ' (2 בטורניר) עשתה את זה בגדול עם ניצחון נהדר 4:6, 6:3, 4:6 על ילנה ינקוביץ' (3 בטורניר) והבטיחה לעצמה את ראשות הדירוג במקומה של מריה שראפובה ביום שני הקרוב, בלי קשר לתוצאת משחק הגמר.

יריבתה בגמר ביום שבת אחר הצהריים (16:00) תהיה דינארה סאפינה (13 בטורניר), שהמשיכה את מסע הקסם שלה עם ניצחון חלק 3:6, 2:6 על בת ארצה סבטלנה קוזנצובה (4 בטורניר).

אנה איבנוביץ' - ילנה ינקוביץ' 4:6, 6:3, 4:6

כששתי הסרביות עלו למגרש הן כבר ידעו שבעקבות הפסדה של קוזנצובה המנצחת בקרב ביניהן תעלה למקום הראשון בעולם, מה שהלהיט עוד יותר את האווירה בין שתי היריבות הגדולות מבלגרד. ינקוביץ' חלמה על הופעה ראשונה בגמר גרנד סלאם, ואיבנוביץ' רצתה לחזור לגמר שנה אחרי הפסדה המוחץ לז'סטין הנין, מאז הספיקה לרשום גם הופעה בגמר באוסטרליה.

הפתיחה היתה כולה של ינקוביץ', שהשיגה שבירה מהירה ועלתה ליתרון 0:3, אבל איבנוביץ' הראתה את הבגרות המנטלית שלה וחזרה עם שבירה משלה לשוויון 4:4. ינקוביץ' ניסתה להתיש את יריבתה עם משחק איטי מהקו האחורי, אבל איבנוביץ' עמדה בפרץ והתחילה להפעיל את הווינרים המרשימים שלה בדרך לניצחון 4:6 במערכה הראשונה. איבנוביץ' המשיכה במומנטום כשעלתה ל-0:2 זריז במערכה השניה, אבל אז ינקוביץ' התעוררה, ובסדרת משחקונים כמעט נטולי טעויות עלתה ליתרון 3:5. אחרי שאיבדה שלוש נקודות מערכה השיגה סוף סוף את הנקודה המיוחלת וניצחה במערכה 3:6.

ינקוביץ' השיגה שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה השניה ועלתה ליתרון 0:2, כשהשלימה זכייה בשבעה משחקונים ברציפות. איבנוביץ' חזרה לעניינים ובעזרת מכת מעבר נפלאה שברה לפיגור של 2:3 בלבד, ובמשחקון קליל על האפס איזנה ל-3:3. דווקא אז נעלמה איבנוביץ' ואיפשרה ליריבתה לשבור ל-3:4 עם שגיאה כפולה לא אופיינית, אבל מכאן ואילך היא כבר הרימה את רמת משחקה לגבהים חדשים, ניצחה שלושה משחקונים ברציפות וניצחה במערכה 4:6 ובמשחק כולו.

דינאה סאפינה - סבטלנה קוזנצובה 3:6, 2:6

הכירו את קוטלת הרוסיות. הראשונה הייתה מריה שראפובה, השנייה הייתה אלנה דמנטייבה, והיום היה זה תורה של סבטלנה קוזנצובה. דינארה סאפינה משלימה שלושה ניצחונות רצופים על בנות ארצה (ו-12 ניצחונות רצופים על חימר), והיא מגיעה בכושר שיא לגמר הרולאן גארוס.

סאפינה, המדורגת 13 בטורניר, פתחה את המשחק, כמו יריבתה, בבלבול. שתי הטניסאיות נראו לחוצות מהמעמד, והתקשו לשמור על חבטות ההגשה שלהן. הראשונה להתאושש הייתה סאפינה, שניצלה את הסרבים החלשים של יריבתה והצליחה לסיים את המערכה בניצחון 3:6 תוך 39 דקות.

סאפינה הצליחה להמשיך את המומנטום גם במערכה השנייה, לא הראתה סימני עייפות, הפציצה כדורים מדויקים מהקו האחורי והשלימה ניצחון שלו הייתה בהחלט ראויה, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully