וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר המועמד המוביל לאימון בני יהודה

אם לא ימונה למאמן הצעירה, עטר הוא הפייבוריט בשכונה. הקבוצה קיבלה תמיכה כלכלית מאנשי עסקים, שביקשו מחזי מגן להישאר בתפקידו

בשכונת התקווה כבר עובדים במרץ על הכנת בני יהודה ובניית סגל הקבוצה לקראת העונה הבאה, למרות שעתיד הקבוצה לוט בערפל. יושב ראש הקבוצה חזי מגן והמנכ"ל משה דמאיו עדיין בודקים את יכולתם האישית להעמיד תקציב ראוי לקראת העונה הקרובה, ואף מנסים לצרף אליהם מספר אנשי עסקים שיוסיפו מקורות מימון לקבוצה, שהבטיחה את הישארותה בליגת העל רק במחזור האחרון.

בימים הקרובים צפויות להתקבל החלטות בנוגע להמשך דרכם של מגן ודמאיו. למרות שעתידם לא ברור, מאחורי הקלעים כבר נערכים השניים לבנייה של הקבוצה מהיסוד. המשימה הראשונה היא למנות מאמן, והשם המועדף על השניים הוא ראובן עטר, שסיים קדנציה של שנתיים במכבי נתניה, והביא את קבוצתו של דניאל יאמר פעמיים לגביע אופ"א. בשכונה מעריכים מאוד את עבודתו של עטר, שידוע כמאמן שמקדם צעירים ואוהב שחקני בית. סיבה נוספת שראשי בני יהודה מעוניינים לראותו על הקווים במועדון לקראת העונה הבאה היא סגנונו ההתקפי של עטר.

המנכ"ל, משה דמאיו, אמר כי בשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית לשום מאמן, ותחילה ירצו הוא ומגן להחליט מה יהיה גובה התקציב לעונה הבאה, ומי יהיו מקורות המימון לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully