וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן הצטרף למכבי קביליו יפו

מאמנה לשעבר של אשדוד יסייע בהקמת מחלקת הנוער של קבוצת האוהדים. "זה כרגע גימיק, אבל יש אפשרות". גם משה סיני בקבוצה

למכבי קביליו יפו יש שאיפות גדולות, והיום (רביעי) צירפה הקבוצה את המאמן אלון חזן לשורותיה. חזן (41), נפגש היום עם ראשי הקבוצה, וסיכם על הצטרפותו למיזם, מיד לאחר שובו מיורו 2008 בשוייץ ואוסטריה, שם ישמש כפרשן. חזן יעזור להקים את התשתית הקבוצתית, והוא צפוי גם לחדש את ימיו כשחקן ולשדרג את סגל הקבוצה. עם 72 הופעות במדי נבחרת ישראל, 487 משחקי ליגה (בהם כבש 68 שערים), זכייה באליפויות וניסיון כמאמן, נראה שהיפואים יהנו מחיזוק משמעותי.

"פנו אליי ואני בא לעזור במיוחד בהקמת מחלקת הנוער שם", אמר חזן. "לגבי זה שאני אשחק זה כרגע סוג של גימיק, יש אפשרות שאשחק פה ושם, אבל אני מגיע בעיקר בכדי לעזור בפרוייקט היפה הזה".

מכבי קביליו יפו תעשה בעונה הבאה את צעדיה הראשונים בליגה ג', כקבוצת האוהדים השלישית בישראל, ובמועדון מרוצים מאוד מהענותו של חזן לאתגר. בתגובה לאתר אוהדי מכבי יפו, הוסיף חזן כי: "זה פרויקט יפה, וכל דבר שהוא מאבני היסוד של הכדורגל הישראלי ואפשר לשמר אותו, יש לעשות אותו בשמחה". כן, כבר כמעט שכחנו שמכבי יפו ההיא היתה אחת מאבני היסוד של הכדורגל הישראלי. יו"ר הקבוצה, בר כהן: "זה רגע היסטורי עבור הקבוצה החדשה שלנו, ואנחנו מבטיחים כי נמשיך לעשות מאמץ לשדרג את הסגל שלנו עוד ועוד".

משה סיני חוזר ליפו

לאחר שהפתיעו את עולם הכדורגל עם ההחתמה של אלון חזן, ממשיכים היפואים להודיע על שחקנים וותיקים שיחתמו בקבוצה ויחזקו אותה. הערב (רביעי) הודיע המועדון השאפתני כי משה סיני, אחד מגדולי שחקני הכדורגל הישראליים, יצטרף לשורות הקבוצה ויקח חלק בעונה הבאה אותה תפתח הקבוצה בליגה ג'.

סיני, החל את הקריירה שלו במכבי יפו שם שיחק במשך כשנה וחצי ולאחר מכן חזר למועדון נעוריו, הפועל תל אביב, שם שיחק במשך רוב הקריירה שלו ואף שימש כמאמן הקבוצה. סיני עצמו אישר את הידיעה ואמר: "אני מתכוון לשחק ביפו. אבל אני אשחק בחלק מהמשחקים ולא בכולם,.

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully