וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס, רוצה היכל תהילה? קח טבעת

בירד מציב לכוכב הסלטיקס אתגר: "בבוסטון תמיד מדברים על מספר האליפויות בהן זכית, לכן אני סבור שזה חשוב לפירס לזכות בתואר"

סדרת הגמר הממשמשת וקרבה בין בוסטון סלטיקס ללוס אנג'לס לייקרס, ספוגה בהרבה היסטוריה. על התקרה בגארדן של בוסטון יש דגלי אליפות והוקרה לשחקני עבר ענקיים, ומי שמצפה לראות את מספרו מתנוסס אל על באחד הימים הוא הקפטן של הסלטיקס, פול פירס. אבל לארי בירד, האיש והאגדה, החליט להציב לפירס רף כניסה להיכל התהילה של בוסטון סלטיקס.

"בבוסטון תמיד מדברים על מספר האליפויות בהן זכית, לכן אני סבור שזה מאוד חשוב לפירס לזכות בתואר אם הוא רוצה להימנות עם הגדולים ביותר", אמר אמש (שלישי) הציפור. "אני חושב שפירס הוא שחקן פנטסטי, אולי אחד הגדולים שהגיעו למעמד, אבל בוסטון בורכה בהרבה שחקנים גדולים שנכנסו להיכל התהילה וקשה להשוות. אני יכול לומר לכם שהרבה שחקנים אגדיים בסלטיקס מביטים למעלה על הגופיה של ביל ראסל, הוא תמיד יהיה הגדול מכולם, זה שכולם מסתדרים בטור מאחוריו".

* לאחר שפוטר אמש פליפ סונדרס מדטרויט, בפיסטונס החלו בחיפושים אחר מאמן חדש. בין המועמדים הבולטים נמצא מייקל קארי, עוזרו של סונדרס ושחקן עבר מוערך של הקבוצה. בין שאר המועמדים הוזכרו גם אייברי ג'ונסון, שפוטר מדאלאס, וטרי פורטר, עוזר נוסף בשורות הקבוצה ממישיגן בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully