וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש יחתום בימים הקרובים על החוזה בגליל

4.6.2008 / 10:50

המאמן ימשיך לעונה נוספת, אחרי שהציל את הקבוצה. אי בהירות סביב הישארותו של חיים אוחיון: "אם המועצה לא תיקח אחריות, מי אני שאקח?"

שבועיים אחרי סיום העונה, ובאמצע ההכנות לקראת העונה הבאה, עדיין לא נחתם החוזה בין עודד קטש להפועל גליל עליון, למרות שהוא המועמד היחידי לאמן את הקבוצה. "אנחנו בשיחות, אבל נכון לכרגע עודד הוא מאמן הגליל", כך אמר היום (רביעי) היו"ר ובעלי הקבוצה חיים אוחיון. קטש הגיע לקבוצה מחזור לפני סיום הסיבוב השני, ובעזרת סיבוב שלישי טוב הציל את הקבוצה מירידה, "כמו בכל שנה, אנחנו לא מחתימים את עודד מיד כשאנחנו מתחילים לדבר, אנחנו סומכים אחד על השני", החוזה בין הצדדים אמור להחתם בימים הקרובים.

בתוך כך, לא ברור האם אוחיון ימשיך בגליל, דבר שיכול לגרום לקריסה טוטאלית של הקבוצה מכפר בלום. אוחיון הגיע לקבוצה לפני עונת 2003/4, כשהקבוצה עמדה בפני פשיטת רגל, קנה אותה והעמיד אותה על הרגליים. "אנחנו 5 שנים ללא תמיכה של המועצה האיזורית, באנו לעזור ואנחנו לוקחים אחריות. אין לתופעה יד ורע בכדורסל. כל קבוצה נתמכת על ידי העירייה או המועצה הסמוכה לה, ופה זה חריג. הגליל זו קבוצה בפריפריה שזו גם חשיבות וכל המדינה רואה בזה חשיבות", כך מסביר אוחיון את המצב.

בעוד שבועיים, באם לא תקום תמיכה מהמועצה האיזורית, עשוי אוחיון לעזוב את הקבוצה, "מלבד הצהרות וכוונות טובות, 5 שנים אנחנו בלי תמיכה, הגיע הזמן שנציב את התמיכה של המועצה למבחן. אם המועצה לא רוצה לקחת חלק באחריות, מי אני שאקח במקומה".

אם זאת מבקש אוחיון להדגיש כי סיוע מינימלי הוא כן קיבל, "הם נתנו לנו את האולם לשימוש, בהתחלה גם על זה שילמנו. אבל בשנתיים האחרונות הם נתנו לנו את האולם ללא תמורה". המועצה האיזורית היא זו שמחזיקה את מחלקת הנוער של הקבוצה, ואוחיון לא רואה בזה קשר, "בכל הארץ מחלקת הנוער לא ממומנת על ידי תקציב הבוגרים".

למרות איומי העזיבה, בקבוצה מנסים לשמור על חלק מהשחקנים כדי לא למנוע מהקבוצה להתכונן לעונה הבאה. יוגב אוחיון, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, ימשיך, וגילי מוסינזון שנתן את אחת העונות הטובות בקריירה שלו, צפוי גם כן להמשיך. לגבי דורון שפר קיימת אי בהירות, כאשר השחקן צפוי להודיע בתקופה הקרובה על החלטתו. כל הזרים אשר שיחקו בקבוצה, לא ימשיכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully