וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה חוזרת לנהל את עירוני נהריה

4.6.2008 / 9:13

אחרי שנתיים בניהול "ישקר" חוזרת הקבוצה לעירייה שמבטיחה, התקציב לא יפגע. רוני בוסאני צפוי להשאר המאמן, פלדג'ר יעזוב, נאור מתנדנד

חוסר וודאות לגבי עתידה של עירוני נהריה, הקבוצה שרק לפני שבוע הגיע לחצי גמר הפיינל פור. חבר "ישקר" אשר הייתה הספונסרית הראשית של הקבוצה החזירה את ניהול הקבוצה לעירייה, אך הודיעה כי תמשיך לתמוך בצורה מסוימת בה, ותישאר מעורבת. במקביל הודיע ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג, כי העירייה שתומכת בקבוצה מחויבת לכך שלא יגרע שקל מתקציב הקבוצה, כך שהיא לא תיפגע. תקציב הקבוצה בעונה שעברה מוערך ב-2.5 מיליון דולר, וכרגע בשלב זה קשה לראות איך עיריית נהריה עומדת בסכום זה. במקביל לא ברור מי יהיו האנשים אשר ינהלו את הקבוצה, כי חלק מראשי ההנהלה הם אנשי "ישקר".

בקבוצה עצמה עדיין לא ידוע מצבם של השחקנים אך גורמים בהנהלת הקבוצה אישרו שסביר להניח שהמאמן רוני בוסאני, ישאר. בוסאני הגיע לנהריה שמונה מחזורים לסיום העונה, במקומו של אריאל בית הלחמי, והוביל את הקבוצה ממרכז הטבלה למקום הרביעי שהוביל לבסוף לפיינל פור, ובקבוצה מעריכים אותו על ההישג.

בגיזרת השחקנים נראה כי המצב מסובך קצת יותר. מי שלא ימשיך הוא אדריאן פלדג'ר, שעבר ביום ראשון האחרון ניתוח, וקרוב לחתימה בקבוצת אודסה האוקראינית. בנוסף לא ברור מעמדו של מתן נאור, שהביע רצון לקחת פסק זמן מסוים מהכדורסל לאחר משימת הנבחרת הקרובה, ואת פתיחת העונה צפוי להחמיץ. ברק פלג בן ה-37, הביע את רצונו להמשיך לשחק, ובקבוצה יעשו פניה על מנת להשאירו, כמוהו גם לאבי סוכר. עידו קוז'יקרו מבוקש על ידי לא מעט קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully