וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה סיים עם תואר

לאחר שלא הצליח לזכות ביורוליג, סיים ספאחיה את העונה עם זכייה באליפות ספרד אחרי 61:76 ו-0:3 על ברצלונה. סיינה-רומא 73:85

לו יש עוד מישהו שמפקפק ביכולות האימון של נבן ספאחיה, הוא מתבקש לקום. מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, שעבר לספרד כדי לתפוס פיקוד על טאו ויטוריה, זכה הערב (שלישי) באליפות ספרד, לאחר שקבוצתו מחצה את ברצלונה בגמר הפלייאוף בסוויפ מרשים, 0:3. טאו ניצחה את המשחק השלישי 61:76, ושלחה את האוהדים הצוהלים ביציע לחגוג את סיומה של עונה הפכפכה ומשונה מאין כמוה, שמסתיימת בתואר מתוק במיוחד.

כזכור, הוליך ספאחיה את קבוצתו למסע נהדר באירופה, במהלכו עמדה טאו על המאזן הטוב ביותר בטופ 16, והגיעה עד לפיינל פור, שם הודחה על ידי צסק"א מוסקבה. בליגה העונה שלו היתה פחות מוצלחת, כשהקבוצה סיימה במקום הרביעי, עם מאזן של 12:22. אלא שבפלייאוף היא חזרה לעצמה, קפצה מעל ולנסיה ומלאגה, ועתה סיימה את העבודה בסטייל מול ברצלונה.

על הנייר, נראה היה שהאורחים יגיעו בטירוף למשחק שיקבע את גורל העונה שלהם, אבל רבע ראשון התקפי נוראי שלהם הסתיים רק עם 9 נקודות, ונתן סימן לבאות. טאו הוליכה ב-5 במחצית, אבל את הבריחה שלה היא עשתה ברבע השלישי, אז עלתה ליתרון דו ספרתי, אותו לא שמטה עד לסיום. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי טאו עם 16 נקודות, פיט מיקל סייע לו עם 14 ומירצה טלטוביץ' הוסיף 12. לברצלונה: פראן ואסקז 12, פפה סאנצ'ז 11, מאריו קאסון 10.

סדרת הגמר באיטליה נפתחה הערב, כשסיינה ניצחה את רומא 73:85. סיינה סיימה את העונה הרגילה במאזן 3:31, ולא הפסידה עדיין בפלייאוף. מנגד, לרומא, שסיימה את העונה במקום השני בטבלה, היה זה ההפסד השני בפלייאוף. ובלי קשר לאיך שהסדרה הזאת תיגמר, ברור לגמרי כי שתי הקבוצות הטובות במדינה הגיעו לגמר. רומא, האורחת, פיצחה את הגנת הברזל של סיינה, וירדה לרבע הראשון ביתרון 22:19. ברבע השני השתלט טרל מקינטייר על המשחק, ובדו-קרב אישי מול ארזם לורבק הוריד את קבוצתו לחדר ההלבשה ביתרון 39:43.

מקינטייר המשיך את יכולתו הגבוהה גם ברבע השלישי, כשרומא נסיתה להדביק את הפער אך לא הצליחה, ועלתה לרבע האחרון בפיגור 55:61. התעוררות של דייויד הוקינס ברבע האחרון החזיקה את רומא צמוד עד שתי הדקות האחרונות, אך סיינה עמדה בלחץ, ועד הסיום הגדילה את היתרון, בדרך לניצחון 73:85 ו-0:1 בסדרה. טרל מקינטייר הוביל את קבוצתו של סימונה פיאנג'יני עם 22 נקודות בצירוף 7 אסיסטים, בעוד קשישטוף לברינוביץ' הוסיף 13 משלו. 21 של ארזם לורבק לא הספיקו למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully