וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: "לא סיכמנו עם אנצ'לוטי"

מאמנה של מילאן דווח כמי שחתם בצ'לסי, אך הוא מצידו מיהר לבטל זאת: "אני נשאר במילאן ב-150 אחוז". צ'לסי: "לא סיכמנו עם אף מאמן"

מיד לאחר הפיטורים המתוקשרים של אברהם גרנט מתפקיד מנג'ר צ'לסי, הועלו לא מעט שמות שיחליפו את הישראלי בתפקיד הנכסף. הערב (שלישי) נראה היה שהחיפוש אחרי המאמן המתאים ביותר הגיע לסיומו, כשכלי התקשורת בבריטניה דיווחו על כך שצ'לסי סיכמה עם קרלו אנצ'לוטי האיטלקי. לפי דיווחים שונים, נפגש המאמן עם הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ' אמש בפריז, שם סיכמו השניים על עיסקה של 4 שנים, בהן ישתכר האיטלקי 7.2 מיליון יורו לעונה.

אלא שלמשמע הדיווחים, התייצב המאמן האיטלקי אל מול כתבים מקומיים מחוץ למועדון במילאנו וטען שהוא אינו מתכוון לעזוב את סאן סירו: "לא היו מגעים עם המועדון של רומן אברמוביץ'", אמר אנצ'לוטי. "השמועות הללו הן השמועות הרגילות שחוזרים עליהן כל שנה. אני נשאר במילאן ב-150 אחוז".

גם בצ'לסי מיהרו להכחיש את הידיעה, ונציג מטעמם הוציא הודעה בה נכתב: "בניגוד לדיווחים, צ'לסי לא הגיעה להסכמה עם אף מאמן, או ביקשה רשות ממועדון כלשהו לדבר עם מאמנם. אנו מרוצים מאוד מהצורה בה חיפוש המאמן שלנו מתקדמת".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully