וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו סגר במכבי ת"א

שחקנה של בני סכנין סיכם ל-4 שנים במועדון הצהוב, וישתכר כ-330 אלף דולרים לעונה. החתימה הסופית תיעשה ככל הנראה בימים הקרובים. השחקן ואביו ויתרו על כ-150 אלף דולרים

אחר עונה נהדרת במדי בני סכנין, סגר הערב (שלישי) מאור בוזגלו במכבי תל אביב. החלוץ סגר ל-4 שנים וצפוי להשתכר בסכום של 330 אלף דולר לעונה. הבוקר (שלישי) נערכה פגישה בין המנהל הספורטיבי, אבי נמני, לבין אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, ובה הוסרו כל המכשולים הכספיים שעלו במהלך המשא ומתן. אביו של בוזגלו הסכים לוותר על כ-150 אלף דולרים, והחתימה הרשמית על החוזה צפוייה להיות בימים הקרובים. גם בסביבתו של החלוץ אישרו הערב את הידיעה ואמרו כי ההבנות הושגו לשביעות רצונם של שני הצדדים.

במסגרת העסקה תרכוש מכבי מחצית מכרטיסו של בוזגלו ממכבי חיפה ומחצית מכרטיסו מאביו של השחקן, יעקב. חשוב לציין כי בימים אלה מתקיים הליך בוררות עם יעקב בוזגלו לבין איש העסקים ראובן מועלם, שטוען כי גם הוא זכאי ל-50% מכרטיסו של התכשיט.

הקשר הנפלא, אחד משחקני העונה הנוכחית ולבטח תגליתה, הוזכר כמועמד להגיע למכבי חיפה, שמחזיקה בחלק מכרטיסו, כמו גם לבית"ר ירושלים או לאירופה.לבסוף, הפור נפל על מכבי תל אביב, שתתגמל את התכשיט הצעיר בחוזה מרשים, כזה שבקבוצה לא היו יכולים לעמוד בו אילולי הגעתו של אלכס שניידר לקבוצה. זו ההחתמה הראשונה של רן בן שמעון בקבוצה, ואם לשפוט על פיה, העתיד של מכבי תל אביב נראה מזהיר ומרתק.

הבעלים של הקבוצה, אלכס שניידר סיים היום (שלישי) את ביקורו בישראל. לאחר יממה אחת בלבד בה שהה בארץ, שניידר הספיק להיפגש עם המאמן החדש, רן בן שמעון, ושוחח איתו על ההכנות לקראת העונה הבאה ועל מספר נושאים מקצועיים נוספים.

במהלך ביקורו נפגש שניידר גם עם חברי הנהלת מכבי תל אביב, ודן עמם בתקציב הקבוצה לעונה הבאה. בקבוצה פנו להפועל כפר סבא ובדקו את נושא אפשרות צירופו של הקשר גיז'רמו ישראלביץ' לקראת העונה הבאה. הקשר מסיים את חוזהו בכפר סבא והביע בעבר את רצונו לשחק במכבי. בימים הקרובים צפויות להיות התפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully