וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפ פלופ: סונדרס פוטר מדטרויט

לאחר שהודחה בגמר המזרח, החליטה דטרויט לפטר את מאמנה, פליפ סונדרס. דומארס: "הגיע הזמן לקול חדש שיוביל את הקבוצה שלנו"

הכתובת היתה פחות או יותר על כל קיר ברחבי אזור מישיגן, אך היום (שלישי) הפך רצונם של האוהדים לעובדה: פליפ סונדרס לא ימשיך כמאמן הפיסטונס בעונה הבאה. דטרויט, שעלתה לגמר המזרח מול הקבוצה החזקה מבוסטון, הרגישה כי היא מסוגלת להגיע לגמר, אך איכזבה בדיוק כמו בעונה שעברה, (גם אז הודחה בגמר המזרח), הפסידה 2:4 בסדרה והלכה הביתה. הפעם לג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס נמאס, והצעד הראשון בדרך לכיוון חדש הגיע בחילופיו של המאמן. המועמדים להחליף את סונדרס הם עוזר המאמן מייקל קארי, טרי פורטר, וכמו כן מאמנה לשעבר של המאבריקס, אייברי ג'ונסון.

"החלטות כאלה הן דבר שקשה לקבל", אמר דומארס בהודעה הרשמית ששחרר. "במיוחד בהתחשב בהצלחה שהיתה לנו בשלוש העונות האחרונות. עם זאת, בזמן הזה, אני מרגיש שהגיע הזמן לשינוי. אני מודה לפליפ על העבודה הקשה ועל המסירות שלו, אבל הגיע הזמן שיהיה קול חדש שיוביל את הקבוצה שלנו". סונדרס בן ה-53 לקח את הקבוצה הלוחמנית מדטרויט מידיו של לארי בראון, שבנה אותה בצלמו, ובמשך כל תקופתו שם ספג ביקורת, ורבים טענו כי הוא כמעט ולא שינה דבר מתפיסתו של בראון.

למרות שהקבוצה רשמה מאזן נאה של 70:176, במרבית הזמן סונדרס לא קיבל את הקרדיט על כך, גם כשקבוצתו הוליכה את הליגה עם המאזן הטוב ביותר. עכשיו הוא ייאלץ לשכנע מועדון אחר ביכולותיו. ככל הנראה, המהלך שמבצע דומארס הוא רק הראשון מבין סדרה של צעדים לשיור הקבוצה, כשהשמועה אומרת כי אחד השחקנים שישלמו את המחיר הוא לא אחר מראשיד וואלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully