וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "תמיד רציתי לאמן באיטליה"

ז'וזה מוריניו הוצג באינטר, והוא מתחיל בעבודתו לקראת העונה הבאה. עוזרו של הפורטוגלי יהיה ג'יוזפה בארזי. אסיין צפוי להישאר בצ'לסי

לאחר שהשמועות הפכו מציאות, הוצג היום (שלישי) ז'וזה מוריניו באינטר. המאמן הפורטוגלי נשמע מאושר לאחר המינוי. "הגעתי למועדון מיוחד", אמר המאמן שמכנה עצמו בשם תואר זהה, "אני מאמן מצוין ולא הולך להשתנות. אני אותו אדם שתמיד הייתי, ויש לי את אותה התשוקה עבור עבודתי. תמיד רציתי לאמן באיטליה. זה אתגר חשוב עבורי, ואני רוצה להודות למאסימו מוראטי על שנתן לי את ההזדמנות".

עוזרו של מוריניו יהיה ג'יוזפה בארזי, שחקן העבר (אחיו של פרנקו בארזי האגדי ממילאן), שקודם מתפקידו כראש מחלקת הנוער. "ההזדמנות הגדולה הזאת אומרת שעבדתי היטב", אמר בארזי, "אם מישהו היה אומר לי שזה יקרה לפני חודש, לא הייתי מאמין לו".

גם בסביבתו של הפורטוגלי מרוצים מהחתמו של המאמן המצוין. הרנן קרספו, שמקווה שדקותיו לא ייפגעו עם הגעתו של מוריניו, אמר: "ז'וזה עושה דברים בדרך הנכונה, יש לו כבוד לשחקנים ולאנשים". בהתייחסו אל מצבו האישי, אמר החלוץ הארגנטינאי "רק בגלל שאני מכיר אותו, זה לא הופך את מקומי בקבוצה למובטח. זו קבוצה מצוינת עם שחקנים מצוינים, וזו לא בעיה בשבילי לשבת על הספסל".

באשר למלפפונים עתידיים, סוכנו של מייקל אסיין אמר היום (שלישי) כי שחקנו ימשיך בצ'לסי בעונה הבאה, ולא יעבור עם מוריניו לאינטר. דיווחים באיטליה טוענים כי המאמן הפורטוגלי אף ירד מאופציית החתמתם של סמואל אטו ודידייה דרוגבה, וכי בגזרת ההתקפה הוא מעוניין להשאיר את זלטאן איברהימוביץ' ומריו באלוטלי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully