וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הולכת על גיא גודס

3.6.2008 / 14:50

בקבוצה עוד לא פנו לעוזר מאמן מכבי ת"א באופן רשמי, אבל גורמים בירושלים כבר דיברו עם מקורבי המאמן, שמסיים את תפקידו במכבי

גיא גודס הוא המועמד המוביל לאימון הפועל ירושלים. נציגיו של עוזר מאמן מכבי תל אביב בעונה האחרונה קיבלו פנייה בימים האחרונים מצד גורמים במחזיקת הגביע. גודס, אשר צפוי לסיים את תפקידו כעוזר מאמן מכבי תל אביב בימים הקרובים עם מינויו של אפי בירנבוים כמאמן, מסיים בכך שנתיים בסגנית אלופת אירופה.

כזכור, לגודס ניסיון כמאמן ראשי במכבי ראשון-לציון, שם אימן במשך כשנה וחצי ועמה הגיע להישגים נאים. פנייה רשמית למאמן צפויה להעשות לקראת סוף השבוע, ובכל מקרה היא לא תתרחש לפני שיתבהר באופן סופי מצבו במכבי תל אביב. בגודס מעוניינות גם מכבי ראשון לציון ובני השרון.

בירושלים הלכו על גודס כאופציה ראשונה, לאחר שאפי בירנבוים העדיף את מכבי תל אביב על פניהם. דן שמיר, שהיה מועמד של כמה חברי הנהלה לחזור לקבוצה, לא יחזור מכיוון שיש רוב בהנהלה נגד חזרתו לירושלים. המועמדים הנוספים, יעקב ג'ינו ושרון דרוקר ואופציית המאמן הזר, נדחים כרגע עד למיצוי אופציית גודס.

במידה שגודס יחתום בירושלים, הוא יצטרך להתמודד עם לא מעט בעיות. עדיין לא ברור אם הקבוצה תשחק ביול"ב קאפ בעונה הבאה וכמו כן לא ברור גודל התקציב בשל עזיבת ארקדי גאידמק. כל השחקנים הישראלים, למעט דרור חג'ג', חתומים על חוזה לעונה הבאה, כאשר לגיא פניני יש הצעות מאירופה ואופציית שיחרור בחוזהו. יובל נעימי, שהושאל העונה מירושלים לעירוני אשקלון, חוזר לקבוצה.

מהפועל ירושלים נמסר: "הנהלת הקבוצה טרם התכנסה על מנת לדון בנושא המאמן. ישיבה בנושא תיערך בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully