וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במשחקי כדורגל חובשים קסדה

טורניר ראשון מסוגו בעולם התקיים אתמול בישראל. 6 קבוצות התחרו בינהן כאשר השחקנים חבושים בקסדה וזאת במחאה כנגד "חוק הקסדה"

לאאתמול (שני) התקיים טורניר כדורגל ראשון מסוגו בעולם- טורניר כדורגל ממוגן. שש קבוצות החברות בעמותת מדינת הכדורגל, התמודדו אחת כנגד השנייה כשהן לבושות בציוד כדורגל מלא ותקני ועל ראשם חבושה, לראשונה בהיסטוריה, קסדת אופניים.

את הטורניר אירגנו במשותף עמותת "ישראל בשביל אופניים" ועמותת מדינת הכדורגל כשמטרת הטורניר היא למחות כנגד החוק של חבר הכנסת גלעד ארדן (ליכוד), שעבר לפני כעשרה חודשים, המחייב גם את מי שרוכב מביתו למכולת, או מחדרו בקיבוץ לחדר האוכל, לחבוש קסדה. ביום ג' הקרוב תדון ועדת הכלכלה בתקנות הדרושות ליישום חוק הקסדה של ח"כ ארדן.

יותם אביזוהר, מנכ"ל עמותת "ישראל בשביל אופניים" אמר כי: "על מנת להדגיש את מידת הגיחוך שבחבישת קסדה בכל מצב 'מסוכן', יזמנו את טורניר הכדורגל הממוגן הראשון בעולם. הרי גם משחק כדורגל עלול להיות מסוכן, לא? והאוהדים? והולכי רגל לא נפצעים? למה לא לחייב את כולם בחבישת קסדה? הרי ב-'גלעדארדנלנד' אף פעם לא בטוח".

בימים אלה דנה הכנסת ב"הצעת החוק לעידוד תחבורת אופניים", שיזמו ח"כ דב חנין (חד"ש) וח"כ הרב מיכאל מלכיאור (העבודה – מימד) – ראשי השדולה הסביבתית חברתית. בעמותת "ישראל בשביל אופניים" רואים בחקיקה זו תרומה אמיתית לשיפור איכות החיים, איכות הסביבה ובריאות הציבור בישראל. הצעת החוק לעידוד תחבורת אופניים מחייבת חבישת קסדה, אבל רק לקטינים או ברכיבה בינעירונית, אך לא באופן גורף, כפי שהחוק של ח"כ גלעד ארדן דורש.

יש לציין, שבשבוע שעבר עברה בקריאה ראשונה הצעת חוק של ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה), ח"כ אורית נוקד (עבודה) וח"כ דב חנין (חד"ש) המחייבת חבישת קסדה רק לקטינים או בעת רכיבה בינעירונית. למרות זאת, ממשיך ח"כ ארדן לתקן תקנות, המחייבות חבישת קסדה בכל עת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully