וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מאשים: "ריאל תמיד עושה לנו את זה"

אלכס פרגוסון זועם על ההתעניינות של אלופת ספרד ברונאלדו: "אני מאמין שהוא יישאר". קאפלו לאברמוביץ': תמנה את סקולארי

אלכס פרגוסון ממשיך בהתקפותיו על ריאל מדריד. אלופת ספרד ממשיכה בחיזוריה אחר כריסטיאנו רונאלדו, ומאמן מנצ'סטר יונייטד רואה איך הכוכב הפורטוגלי שלו חומק לו מבין הידיים. לא מזמן הזכיר פרגוסון הזועם את הקשר של ריאל לרודן הספרדי פרנקו, אתמול אמר ש"מצדי יישב ביציע ולא יעבור לריאל מדריד", והיום הוא ממשיך.

רונאלדו עצמו הצהיר כי "בימים הקרובים אודיע סופית על ההחלטה שלי", אבל פרגוסון מנסה לשדר ביטחון. "אני בטוח שהוא יישאר אצלנו בסופו של דבר", אמר פרגוסון, "זה משחק שריאל מדריד משחקת כל הזמן. הם עשו לנו את זה עם דייויד בקהאם, הם עשו לנו את זה עם ואן ניסטלרוי, והם עשו לי את זה בקיץ שעבר עם מאמן הכושר שלנו. כבר התרגלנו לזה".

פרגוסון נשמע נחוש במלחמתו מול ריאל. "אני בטוח שרונאלדו יהיה איתנו בשנה הבאה", אמר הסקוטי, וקרץ לעבר הארנק של הבעלים, "משפחת גלייזר תדע להתמודד היטב עם המצב שנוצר. אנחנו רוצים שכריסטיאנו יישאר פה הרבה זמן. יש לו פה חוזה פנטסטי, וכרגע הוא השחקן הטוב בעולם".

קאפלו לאברמוביץ': קח את סקולארי

ה"סאן" מדווח כי מאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו, המליץ לרומן אברמוביץ' למנות את לאוס פליפה סקולארי כמאמן צ'לסי לעונה הבאה.

סקולארי, שהוליך את ברזיל לזכייה בגביע העולם ב-2002, מסיים את חוזהו בנבחרת פורטוגל אחרי היורו הקרוב, וסביר להניח שלא יאריך אותו. הבעלים של צ'לסי התקשר לקאפלו כדי להתייעץ איתו לגבי משרת המאמן הבא, והאיטלקי הוותיק לא היסס להמליץ את הברזילאי.

ביום רביעי אמור להתכנס הדירקטוריון של צ'לסי ולדון במינוי המאמן הבא. המועמדים, על פי התקשורת האנגלית, הם עדיין פרנק רייקארד, שעזב את ברצלונה, רוברטו מנצ'יני, שפוטר מאינטר, ומארק יוז, שעשוי לחזור לקבוצתו לשעבר.

סטיב קלארק, עוזר המאמן, יישאר במועדון, על אף השמועות על עזיבתו הצפויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully