וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיני-באסקט של מרכז פרס לשלום יוצא לדרך

כוכבי הכדורסל של ליגות העל נותנים לילדים ישראלים ופלסטינים לגעת בשמיים. וויצ'יץ' ייפגש עם הילדים וייפרד מישראל עם מסר של שלום

ביום חמישי הקרוב, (5.6.08) יתקיים טורניר המיני-באסקט לילדי מרכז פרס לשלום. בטורניר ישתתפו כ-200 ילדים ישראלים ופלסטינים בגלאי 8-14 מפרויקט בתי ספר לכדורסל ולשלום של מרכז פרס לשלום.

השחקן ניקולה וויצ'יץ' יפתח את האירוע בשעה 16:00 בספורטק בהרצליה. הכוכבים עודד קטש, דורון שפר ולימור מזרחי יעבירו סדנאות כדורסל ויעניקו את המדליות והגביעים לקבוצה המנצחת ולשחקנים המצטיינים.

גל פלג, מנהל מחלקת ספורט של מרכז פרס לשלום: "הטורניר הזה חותם עוד שנה של פעילות מוצלחת וענפה בתחום הספורט והשלום. אנחנו מאמינים שבחמש שנים האחרונות הצלחנו להגיע לאלפי ילדים באמצעות פרויקט בתי ספר לספורט ושלום. מדובר בפעילות שמאפשרת לילדים להכיר את הצד השני דרך משחק הכדורסל וללמוד שהם בעצם מאוד דומים.

"אני מקווה שבנוסף לערך החשוב של הכרת האחר, הצלחנו גם השנה להחדיר בילדים רצון להצליח ולהיות מצוינים. מחלקת הספורט של מרכז פרס ממשיכה את הפעילות גם באמצעות קייטנות במהלך הקיץ וכמובן שבשנת הלימודים הבאה נפעיל את הפרויקט באותו הקצב, יחד עם ילדים ישראלים ופלסטינים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully