וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ידידות לסטודנטים: ישראל ניצחה את גרמניה

הסטודנים בכחול לבן גברו על הגרמנים 31:41. הסטודנטיות מפולין ניצחו את ישראל. בתום כל משחק נערך מפגש חברתי ורב שיח על החיים בישראל

אמש (שני) נערכו משחקי היום השני במשחקי הידידות הבינלאומיים לסטודנטים, כאשר שישה משחקים נערכו באולמות בתי ספר במקומות שונים ברחבי הארץ. בתום כל משחק נערך מפגש חברתי בין הסטודנטים והסטודנטיות לתלמידי בתי הספר המארחים, במהלכם התפתח רב שיח על החיים בישראל, המצב הביטחוני באזור ועוד.

בכדורסל, נבחרת הנשים של ישראל, מהמכללה הבינתחומית בהרצליה, הפסידה לאלופת השנה שעברה מפולין 67:60. לעומת זאת, נבחרת הגברים של ישראל, מהמכללה למינהל בראשון לציון, שמרה על מאזן מושלם וניצחה את גרמניה 31:41. במשחק נוסף בבית הישראלי הביסה טורקיה את פלסטין 23:60.

בבית א' אצל הגברים במשחק שנערך במודיעין, ליטא ניצחה את סין 66:89, בנצרת נפגשו סרביה ונבחרת ישראל ב', הסרבים ניצחו 54:68, וביפיע ניצחה יוון את רוסיה 55:65. במשחק נוסף במסגרת בית ג' שהתקיים בבית הספר אליאנס בתל אביב ניצחה ליטא 2 את אנגולה 35:62.

המשחק הצמוד ביותר התקיים באבן יהודה, שם ניצחה נבחרת הסטודנטיות של קנדה את סרביה 54:57. לאחר המשחק ארחו בנות תיכון הדסים את שחקניות שתי הנבחרות. במשחק ובמפגש נכח גם רלף קליין, שהוא תושב אבן יהודה והמנהל המקצועי של בנות הדסים. "הסרביות נראו טוב יותר לאורך כל המשחק, אבל דווקא הקנדיות ניצחו, זה מאד הפתיע. יש לסרביות שחקנית אחת ברמה גבוהה מאד", אמר קליין.

היום (שלישי) יתקיימו 13 משחקים בשבעה מוקדים. באוניברסיטת תל אביב ייערכו שבעה משחקים החל מהשעה 09:00 ועד השעה 16:30. ייתר המשחקים יתקיימו במרכזים הקהילתיים בעילבון, ערבה וטמרה – 13:00, במרכז היהודי ערבי ביפו (11:00), בביה"ס אליאנס בתל אביב (10:00) ובתיכון ליד האוניברסיטה בירושלים (12:00).

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully