וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון צפוי להישאר בגליל

2.6.2008 / 22:31

אוחיון, שמבוקש במספר קבוצות, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בגליל, שלא תשחררו. מקורב לשחקן: "המטרה של יוגב זה לשחק, וכמה שיותר"

יוגב אוחיון יכול בקיץ הקרוב להפוך לאחד המלפפונים החמים ביותר בין קבוצות הליגה השונות, אך ככל הנראה הילד בן ה-21 יישאר לעונה האחרונה שלו בחוזה בכפר בלום. יוגב חתם על חוזה ארוך טווח שמסתיים בסוף העונה הבאה, ובנוסף העובדה שהוא עדיין משרת בצה"ל בבסיס קרוב לכפר בלום מונעת ממנו לעזוב בשלב זה. לא מעט קבוצות בליגה היו רוצות את יוגב בעונה הבאה כשחקן מוביל ביניהן אלופת המדינה הפועל חולון, עירוני נהריה ומכבי חיפה, אך לכולם נאמר אותו משפט: "ליוגב חוזה לעונה נוספת".

ומה רוצה הילד? מקורב לאוחיון, שאמור בתחילת יולי לנסות להכנס לסגל הסופי של נבחרת ישראל לראשונה בחייו, מסר: "המטרה של יוגב היא לשחק, ולשחק כמה שיותר, וכרגע לא משנה כל כך איפה. יוגב אמר גם בעבר שיהיה לו כבוד לשחק במכבי תל אביב, אבל זה לא ריאלי כי אין מאמן במכבי שיתן לו יותר מ-15 דקות למשחק, אבל כל קבוצה אחרת, שתציע לו את הדקות שהוא משחק בגליל, ונחשבת לקבוצה יותר גדולה מהגליל, אז יהיה על מה לדבר. אירופה היתה אופציה יותר טובה, אבל בשלב זה הוא עוד בצבא, אז זה לא בא בחשבון. בסופו של דבר עוד עונה בגליל, העונה האחרונה בגליל ככל הנראה, תעשה לו רק טוב".

ובגליל עליון, שם עסוקים בלהשאיר את עודד קטש, מסרו עוד באמצע השבוע כי לאוחיון יש חוזה לעונה נוספת, ככה שכל פנייה שתעשה אליהם תידחה. בקבוצה מקווים שחתימה של קטש בקבוצה, תפתור את סוגיית אוחיון, וכי השחקן והמאמן שנמצאים ביחסים מעולים יובילו את הקבוצה גם בשנים הבאות קדימה. בקבוצה מעריכים כי בימים הקרובים יסגר החוזה עם קטש, עד לסיום העונה הבאה, לאחר שקטש ירד מרשימת המועמדים להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully