וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלטיקס-לייקרס, צריך לצעוק את זה"

כתב הבוסטון הראלד, סטיב באקלי נמצא בטירוף מוחלט לקראת הגמר ה-11 במספר בין הבוסטון סלטיקס ללוס אנג'לס לייקרס

שלושה ימים לפני פתיחת סדרת גמר ה-NBA בין הבוסטון סלטיקס ללוס אנג'לס לייקרס ובארה"ב מחממים מנועים. קצת היסטוריה: הסלטיקס והלייקרס נפגשו 10 פעמים בסדרת הגמר מאז 1959. שש פעמים זה קרה בשנות השישים, וכולן הלכו לסלטיקס של ביל ראסל ובוב קוזי. ב-1984 הסלטיקס זכו באליפות וב-85 ו-87 עשו זאת הלייקרס. בסך הכל המאזן הפנימי הוא 2:8 לירוקים.

בעיני רבים, אין סדרה מרגשת יותר מהסדרה הזו. פול פירס, שגדל בלוס אנג'לס אמר: "זה מה שגרם לי להתחיל לראות כדורסל, כשגדלתי בלוס אנג'לס וצפיתי בסלטיקס מול הלייקרס. אני חוזר הביתה לשחק מול הקבוצה שראיתי בילדותי וזה חלום שמתגשם. אני חושב שהיריבות הזאת שינתה את המשחק, ועכשיו אני חלק מזה".

בבוסטון כבר לא יכולים לחכות לשחזר את הקריאה המפורסמת: "נצחו את אל איי", שלא הושמעה במשחק גמר כבר 21 שנה. העיתונאי סטיב באקלי כתב ב"בוסטון הראלד": "סלטיקס-לייקרס, בטח חשבתם על זה הרבה פעמים לפני שהלכתם לישון. סלטיקס-לייקרס, בטח שלחתם הודעת טקסט לחבר, כנראה אחד שגר בלוס אנג'לס. סלטיקס-לייקרס, עזבו להגיד את זה, עדיף לצעוק את זה, לצעוק את זה כל כך חזק כדי שמיתרי הקול ינוחו עד לפתיחת המשחק הראשון".

קארים עבדול ג'אבאר, אגדת כדורסל בלייקרס נזכר בזכייה באליפות ב-85: "שנים של תסכול עבורנו, ועבורי באופן אישי, נגמרו. ההזדמנות להוריד את הקוף מהגב וסוף סוף לנצח אותם הייתה חשובה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully