וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס חתם בבני השרון

2.6.2008 / 12:11

הפורוורד בן ה-25, שעבר היסטוריה סוערת במכללות, יגיע לישראל. בקבוצה רוצים להמשיך עם בירנבוים, ובמידה ולא ימשיך יפנו לגודס

בבני השרון החלו בהכנות ראשוניות לקראת העונה הבאה למרות שבשלב זה לא ידוע מי יאמן את הקבוצה. התקרבותו של אפי בירנבוים למכבי תל אביב, והעובדה שאיתו צפויים לעבור עוזר המאמן רועי חגאי ומאיר טפירו, גרמו בקבוצה לבלבול ובקבוצה החלו לבדוק אופציות אחרות לאימון. המועמד המוביל הוא גיא גודס, שמבוקש גם במכבי ראשון לציון ושמו אף עלה בהפועל ירושלים, אך בקבוצה לא שללו את אופציית חזרתו של יעקב ג'ינו לקבוצה, לאחר עונה לא מוצלחת בלובן הבלגית.

"אנחנו רוצים להאמין שאפי ישאר בקבוצה", כך אמר גורם במערכת, "אבל למרות זאת אם הוא לא ישאר אנחנו נדע לעמוד על הרגליים כמו שתמיד עמדנו. בני השרון זה מועדון מסודר וגדול מספיק כדי שמאמנים ירצו לבוא אליו, ובטוח שהוא לא ישאר ללא מאמן".

בגזרת השחקנים הזרים צפויים עוסמאן סיסה וקוקי בלצ'ר, שחתומים לעונה נוספת, להישאר. בלצ'ר, גמר את העונה כחודש לפני סיומה בעקבות קרע בגיד אכילס שבעקבותיו הוא מושבת לפחות עד חודש ספטמבר, וזוהי פציעה אחת מבין רבות שתוקפות את השחקן, אך למרות זאת בקבוצה מעוניינים להמשיך עמו. רוד גריזארד צפוי לחזור לאוסטרליה, שם הוא מבוקש על ידי האלופה וג'ייסון וויליאמס, שמסיים שנתיים בקבוצה, צפוי לבקש העלאה משמעותית בשכר ולכן לא צפוי להמשיך.

בגזרת השחקנים הישראלים, בקבוצה ינסו להשאיר את מאיר טפירו שמחזיק בחוזה, ואלדד אקוניס הוסיף: "למאיר יש חוזה, והוא לא ישוחרר מבני השרון". ניצן חנוכי וארז כץ ימשיכו והמועמד הבולט ביותר לחיזוק הקבוצה הוא משה מזרחי, שניהל מגעים עם הקבוצה עוד במהלך העונה הנוכחית, אך לבסוף העדיף להשאר במדי ראסינג פאריז. שחקנים נוספים שמועמדים לבני השרון הם גור פורת, שירד ליגה עם הפועל גלבוע/עפולה ואיציק אוחנון, שסיים חוזה בלובן הבלגית.

מי ירה בשון ג'יימס?

בינתיים הספיקה הקבוצה להחתים את הפורוורד האמריקאי שון ג'יימס (2.08,25) ממכללת דוקיין, לשנתיים, והוא צפוי להחליף את אנדודי איבי. ג'יימס מדורג שביעי בטבלת כל הזמנים של המכללות עם 433 חסימות במכללות, וביצע חמישה טריפל דאבלים בקריירת המכללות, מרחק טריפל דאבל אחד משיא המכללות שמחזיק שאקיל אוניל.

כמו כן מחזיק ג'יימס בשיא החסימות בעונת בכורה לשחקן אחד, ובמקום השני בחסימות בעונה בכל המכללות. ג'יימס החל את קריירת המכללות בנורת'איסטרן אך אחרי שנתיים עזב וישב שנה שלמה בחוץ בגלל חוקי המכללות. ג'יימס, יליד גינאה, הגיע לארצות הברית בגיל 7. לפי רשת "פוקס" האמריקאית הוא אמור להבחר לקראת סוף הסיבוב הראשון בדראפט הקרוב. רק במידה שהשחקן יקבל חוזה מובטח בקבוצת NBA, הוא ישוחרר לליגה האמריקאית. בחוזהו יש סעיף שחרור גם אחרי העונה הראשונה בקבוצה.

לג'יימס יש היסטוריה מעניינת במכללה. ערב אחד, עת חזר מבילוי עם שחקני הקבוצה, אדם החל לירות עליו ועל חבריו. שני שחקנים נפצעו באופן אנוש, בעוד שלושה אחרים (וביניהם ג'יימס) נפצעו באופן קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully